A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

People S 125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi cirkáló

Szöveges ítélet

Életem első motorja. Tavaly februárban kaptam (a család a vételár egy részét összedobta, a többit kipótoltam) 40. születésnapomra, ennek örömére beiratkoztam egy autósiskolába, és letettem a B125 jogosítványt. Erről sokat lehetne írni, a lényeg, hogy rutinos autóvezetőként (több mint 20 éve van jogosítványom) abszolút szerencsésnek tartottam felfrissíteni a KRESZ ismereteimet, és sikerélményként éltem meg, hogy csont nélkül sikerült letennem a vizsgát. A gyakorlati oktatás is rendben volt, az előírtakhoz képes 2-3 órát még vettem mind rutinból, mind forgalomból, így elsőre sikerült megcsinálnom a gyakorlati vizsgát is. Mivel tényleg most ültem először motoron, teljesen más szempontok alapján kellett a közlekedésre összpontosítani. Jól döntöttem, hogy nem 50 cm robogót vásároltam, mert akkor nem kellett volna elmennem az oktatásra, és így rengeteg ismeretanyaggal szegényebben (és bizonytalanabbul) vágtam volna neki motoros pályafutásomnak.

A motorválasztásnál az alábbi főbb szempontok voltak döntőek:
-Mivel Budapest egyik szélső kerületében lakom, és a városközpontban dolgozom, elsősorban a tömegközlekedés kiváltására akarom használni, így a fórumokon olvasgatva 125 cm robogót kerestem.
-Legyen nagykerekű a kátyúk kivédése miatt
-A papírjai rendben legyenek, optimális esetben rendszámos legyen, ne kelljen ezzel külön vesződni
-Lehetőleg alacsony km
-Megfizethető ár

A kör eléggé leszűkült, végül egy internetes hirdetésben találtam rá. A moci az összes kritériumnak megfelelt. A tulajdonosnak volt egy nagyobb motorja, ezt alig használta. A vásárlás előtt szakértő szemekkel átnézettem, minden OK volt, így az eladó kezébe csapva megköttetett az üzlet.

Gyakorlatilag a jogosítvány megszerzése után egész késő őszig ezzel jártam dolgozni, a telet kezdő motorosként nem vállaltam be, de már nagyon várom a szezont. A motorral maximálisan meg vagyok elégedve, de viszonyítási alapom nincs, Eddig egyszer hagyott cserben (majdnem), egy benzinkút előtt kb. 50 méterrel kifogyott a benzin... Ez persze az én hibám volt, nem a motoré, de tanultam belőle. Nagyon jól lehet vele közlekedni, jól irányítható, és mivel viszonylag magasan ülök rajta, így jól belátható az út. Ebben a szezonban 2000 km-t tettem bele, szervizben még nem voltam, majd most a szezon elején akarom elvinni olajcserére.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 4700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.