A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Agility 125 2006 (124)

Agility 125 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ugrós 4 ütemű

Szöveges ítélet

Budapesten vettem meg használtan ezt a robogót és egyből beleszerettem.

A legjobban az fogott meg benne, hogy nagyon jól gyorsul 4 ütemű létére és nem is kicsi emberekre lett tervezve. Szép nagy testű gépezet. Akár 2 személy is egész kényelmesen elfér rajta, tehát a hátsó lábtartó megléte és az ülés kialakítása se parasztvakítás.

A gyári kipufogójával is kellemes dogohó, de nem túl hangos. Pont eltalálták.

Jó széles kerekek elöl-hátul, tehát az úttartása is kifejezetten jó volt, persze a kis átmérőjű kerekek miatt az úthibákat meg lehetett érezni, de ez minden kiskerekű robogó velejárója.

Hidegen is pöcc-röff indult, sose volt szenvedés a beindításával.

Fogyasztása városban és dugóban volt 3 liter maximum. Amúgy országúton 60-80 km/h-val haladva maximum 2.5 liter. Ezt a sebességet könnyen el tudta érni.

Ülése nagyon kényelmes bár az 50ccm-es agility ülését mindig irigyeltem, annak a hátsó ülése felhajtható háttámlának, de a 125-ösnek az ülése egy daraból áll.

Pár negatív tulajdonsága van:
Motor a benzin mellett szereti enni az olajat is.
Hátsó dobfék fékezőhatása nagyon minimális.
Kis átmérőjű kerekei miatt érezni lehet az úthibákat, de ezt ellensúlyozta a jó felfüggesztés amennyire csak lehet.

Egyszer majd ha úgy alakul egy 125-ös Agility Cityre beneveznék. Az már hátul is tárcsafékes és nagykerekű.

Csak azért adtam el, mert szerettem volna más robogót is kipróbálni. Akinek eladtam, annak a mai napig megvan. Az első féknyerget kellett kicserélie, mert berohadt. Ezen kívül semmi baja nincs.

Hibalista

- Önindító gomb elszenesedett. (Csak meg kellett tisztítani)
-
- Benzinszintjelző jeladót ki kellett cserélni.
- (már nem emlékszem mennyibe került, de nem volt drága.)

Ide hordtam szervizbe

Magam javítottam a hibáit.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Neos Következő motorja? Habana 125 Custom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.