A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Agility 50 2006 (49)

Agility 50 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Trehány szürkeség

Szöveges ítélet

Tavaly május végén vásároltam, és kétes érzések uralkodnak bennem. Nem tudom miért, de 3000 km után több ismerősömnek - és engem is beleértve- esős időben leáll, és csak kb 15 perc elmúltával lehet újraindítani. (A magas nyomású mosót meg se próbáljátok!!!) Szerintem beázhat a gyújtás. Az összeszerelése maga a röhej, minden csilingel és lötyög rajta, már legalább egy maroknyi csavar hiányzik belőle. A benzinszitet jobban megsaccolom, mint maga a szintmérő. A kipufogó jobban rozsdásodik, mint egy 20 éves Ladáé. Az ülés borítás alatti műanyag lemezen megjelentek a repedések (73 kg vagyok), a gyári gumi a vizes úton maga az életveszély.
A motor száraz időben egész megbízható, elektromos folytás nélkül eléri a 72 km/h-s végsebességet is; 60-65 km/h-s sebességgel 2,2 literes átlagfogyasztással gyorsan és gazdaságosan lehet utazni vele. A téli indítást viszont szokni kell: amíg a motor be nem melegszik, addig garantáltan versenytüvölt a szomszéd Harley-ával. A fékek hatásfoka nagyon jók (kár hogy ramaty a gumi) a poggyásztartó meglepően nagy méretű. Az indítókulcs gagyi öntvény, a zsebemben elgörbült.
Mindent összevetve nem rossz vétel, a gazdaságosságra csak a 2000 km-es (3500-5000ft/alkalom) nagyon sűrű szervízperiódus húzza rá sötét leplét. Nyáron, száraz időben jó társ a városi forgalomban. Télen rángató, karistoló motorral, és zörgő műanyagokkal kell kiegyezni.

Hibalista

- - nagystandar rúgója eltörött, a lelógó standart majdnem balesetet okozott.
- - a háttámla biztosítópöcke kiesett, és elhagytam valahol...
- - az indítógombot és a fényszórókapcsolót tartó műanyag "tok" lötyög, és képtelenség meghúzni ezért a visszapillantótükör a tok végett 2-3 centit billeg előre-hátra menet közben.
- -ami leeshet, az le is esik
-

Ide hordtam szervizbe

Egümotors Bt.

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.