Tajvan remeke!
Szöveges ítélet
A legnagyobb egyhengeres robogóóó !!!
Egy négyütemü honda pantheon után vásároltam mivel két személlyel a nagyon modern benzinbefecskendezéses honda motor gyengének bizonyult (17 lóerö) . A sajtóban /német/ a jó hírü kymco 500 nagyon megtetszett ,az 1 éves panteont rögtön privát elvitték így minimális veszteség után gyorsan sikerült a csere. A korábbi reklám ellenére a kymco csak porlasztóval és ABS nélkül került a piacra.Az ára azonban nagyon meggyözö, az európai népszerüségének talán ez az oka.Magyarországon a regisztrációs adó mindent tönkretesz nemhiába a reklámlapokon kiemelve a netto ár szerepel.Az xcitinggel öröm úton lenni, nagyon jó az egyenes futása ,erös szélben is stabil marad. Városban sem túl nagy inkább súlyra nehézkes a parkolás vele. A 230 kilót erösen tartani kell, könnyen eldöl.Ami rettenetes az a fogyasztása:6-7,5 liter 100 km.-en egyszerüen sok. Igazán takarékosan nem lehet vele menni még 80-nál is 6 liter körül zabál!! 2500 km után csöpögött belöle az olaj, garanciálisan cserélték a hengerfejtömítést.Más probléma nem volt eddig vele. Ha piacra kerül az injektoros blokkolásgátlós változat,valószínüleg lecserélem mivel minöségben legalább olyan jó a kymco mint az olasz gyártású honda robogók!!!!
Hibalista
- Hengerfejtömítés!
Ide hordtam szervizbe
Garancia-Kymco Szervíz!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |