A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

Xciting 500R 2009 (496) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szertni való szép motor, apró testi hibákkal.

Szöveges ítélet

Az enyém Xciting 500R változat, az új kasznis.
A régi is szép volt, de ez viszi az úszót. Az egyik legszebb robogó.
Megbízható városban, imádom, könnyű vele motorozni.
Nyáron elmentem vele egy osztrák túrára, a brigádban volt 2db. 1000-es sportmotor, 1db. 750 túra 1 db. 750 Honda robogó, 1 db. Gilera GP800 és én a Kymco-val.
Ott azért kijöttek a gyengeségei. 140 km/h volt az átlag utazó sebesség, tisztességgel helytállt, de 110-130 között van a konfort zónája.
A csiki-csukikban és a tempós nyújtott kanyarokban sem éreztem túl stabilnak, szerintem a brutál nagy variátor és kuplung miatt, túl nagy a hátsó keréken a rugózatlan tömeg.
Kicsit cseréltünk a GP800-al, hát az tényleg nagyon király volt.
Amikor visszacseréltük, azt mondta a srác, hogy minden tisztelete az enyém, amiért ilyen tempót tudok menni ezzel a sz@rr@l. :)
Ennek ellenére én imádom, mégha nem is egy kanyarvadász motor.
Aki normális tempóban akar egy szép motorral túrázni, annak jó választás lehet.
Amire kitalálták, arra tökéletes.
Aki a fülén szeretne fordulni, az ne ezt válassza, mert előbb-utóbb a hátán fog pörögni.
Hátsó gumit lassan cserélnem kell, mert kb. 6000 km.-er alatt a nagyrésze elfogyott, és nem csak a közepe. :)
Ez egy 38 lóerős robogótól nem rossz teljesítmény.
Összességében egy megbízható, korrekt költségekkel fentartható, nagyon szép robogó, nyugodt szívvel ajánlom azoknak, akik a nyugodt kiszámítható motorozást keresik.

Hibalista

- A kötelező karbantartásokon kívűl egy fesszabályzót kellett cserélni, mert hideg motornál volt töltés, melegnél nem.
- valószínűleg már így vettem, nem nálam romlott el. Annyit azért mindig töltött, hogy a műszerfal ne jelezze, de a reggeli indítás néha problémás volt.

Ide hordtam szervizbe

Haver szerelte, nem igazán vállal munkát, motor tunningokkal foglakozik, meg a haverokét megjavítja.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5800
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Bandit 1200S Következő motorja? SRV850
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.