A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

Xciting250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szemrevaló utazó

Szöveges ítélet

Előzetesen annyit, hogy 50-es Kymco Filyvel kezdtem, majd Kymco Agility 125-tel folytattam robogós múltamat és mindvégig megvoltam elégedve a márkával. Amikor már nagyobb gépre volt lehetőségem, nagyon sok nézelődés után két márka közül - Aprilia Atlantic 250 és az Xciting 250 - választottam a Kymcot. A kinézete nagyon modern még 4 év után is frissnek hat, robosztus megjelenése a mai napig bámészkodókat vonz a parkolóban. Viszonylag magas felépítése, valamint a nagyon eltalált dizájnos első idom és a morcos lámpatest miatt a lassabb autók lehúzódnak előle, amin előszőr meg is lepődtem. A széles ülés nagyon kényelmes, a vezetési ergonómia jó, minden kezelőszerv finoman működik. Az összeszerelés és a fényezés minősége kiváló, a részletek kidolgozottak, semmi elnagyolás. Az utas lábtartója lehetne egy kicsit előrébb és lentebb, mert így túrázásnál idő előtt elzsibbad az utas. A duál fékrendszer az ABS-es első fékkel megerősítve nagyon hathatósan teszi a dolgát, a hasonló robogók közt nagyméretű kerekek - elöl 15, hátul 14 coll.-jó utazási komfortot és becsületes dönthetést biztosítanak.
A motor 21 LE ereje normál motorozáshoz városban és azon kívül is elegendő, két személlyel 90-100 km/h sebességet simán tart 6200-as fordulaton. A hosszabb dombokat persze a végén már nem "bírja" de ezt feletteti a 3,25 l-es fogyasztás, valamint az 5800.-Ft-os éves biztosítás. Szólóban nem gond az előzés, mert azonnal veszi a gázt és nyomatékosan gyorsít 130-ig, de ekkor már piros mezőn áll a fordulatszám-mérő.
Egy dolgot feláldoztak a dizájn oltárán, az pedig a visszapillantó tükrök. Nagyon jól néznek ki, de semmit nem látni hátra, mert a kormánymarkolat jelenik meg a tükör közepén. Ezt az utód 300-ason már lecserélték.
Sajnos elég kevés fut nálunk ebből a típusból, ezért hallomásból tudom, hogy az alkatrész utánpótlás nehézkes, és költséges, főleg az idomok tekintetében, bontott cucc szinte nincs is. Ár-érték viszonya nagyon jó.

Hibalista

- Az ülés alatti világítás kapcsolója -az ülés helytelen reteszelése miatt - 5 nap állásidő alatt leszívta az aksit. Mivel elég laza a reteszelés mechanikája, mindíg rendesen, határozott mozdulattal kell lecsukni az ülést. - A jobboldali tükőr behajtó mechanikája 3-4 behajtás után meglazul, utána kell húzni a csavarokat. - Az aksi visszajelző ikonja a műszerfalon 2000 km-től nem világít, aminek az a veszélye, hogy ha nincs töltés, akkor azt nem jelzi semmi, csak a lemerült aksi. (egyébként minden jó elektromosan a szerelő szerint, de ha kívántam volna az ikon ledjének cseréjét, akkor az idomok bontása és a műszerfal kivétele miatt kb. 25.000.-Ftba került volna a munkadíj)

Ide hordtam szervizbe

BAT MOBIL Kft Vác (volt Yamaha kereskedés és szervíz) Árpád út.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 1400
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3650
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Agility 125 Következő motorja? 50 évesen ez marad a végéig
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.