A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

Xciting 250i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyugis mindenre jó "kicsi" Kymco-m

Szöveges ítélet

Kicsivel több, mint egy éve vásároltam olasz import Xciting 250i-met, kisebb esztétikai hibákkal ugyan, amik azóta részben kozmetikázva lettek, egyébként korához képest szép állapotban. Mivel ismeretlen volt az előélete a 28000-es km állás nem feltétlen volt borítékolható. Később egy 40000-es óra állásra utaló infót találtam, ami kb reális is lehet a kor és az állapot alapján. Vásárláskor főleg a mérete és a szép formája, valamint a kedvező ára győzött meg. Szerintem egy mérettel a Majesty 400 alatt van, viszont az elől 15, hátul 14-es (150 széles) kerekei egész nagy motoros megjelenést adnak neki.Elég nagy az önsúlya, viszont viszonylag keskeny a felépítése, emiatt igazából nem érzem túl soknak, menet közben pedig pláne nem gond a kezelhetősége. Menettulajdonságai mondjuk úgy, hogy visszafogottak. Nem egy erőgép a 22 Le-vel, viszont ha nem akarsz vele pályázni, akkor a GPS szerint 120-as végsebességet be lehet osztani országutakra. Utazó tempója véleményem szerint 100 (GPS) körül van, onnan már nagyon ne akarj meg előzni senkit se. 80-ról még azért el tud indulni, de nem a 250-esek bajnoka a súlya miatt, de ha egy kicsit a nyugodtabb tempót szereted, mint én, akkor merem ajánlani, mert nagyon szerethető motor. 3 literrel be éri 100-on, igaz, hogy mindig a legjobbat kapja. Szép a motor hangja, a futóműve inkább lágyra hangolt, az úthibákat, mint általában a hasonló robogók, ez sem szereti a nagy rugózatlan tömegek miatt. Bár főleg az eleje ami kifelé nem csillapít igazán jól. Érdekes módon 2 személlyel sem fájdalmas vele közlekedni, egész stabil marad utassal is. A lábnak van hely félig nyújtva is. A csomagtartója egészen nagy, de persze van ennél nagyobb is a piacon, de a forma ennyit enged. Szerintem nagyon szép ez a karcsú forma profilból. Igazából imádom, ha meló után tudok egyet gurulni vele, akkor mindig jól végződik a napom, pedig volt már Honda Afrika Twin-em, meg Triumph Tiger 800-am is, de valahogy ezzel is jön a motorozás feeling, nem is értem... Főleg, hogy nyáron 40 fokban nem "kell" be öltözni hozzá, hogy a szomszéd strandra át gurulj. Az alkatrész ellátásban nagy tapasztalatom nincs, hogy őszinte legyek, de az internet korában kb. minden megoldott, max kicsit várni kell rá. Itthon újra van márka kereskedő Bp-en.Idő közben vettem egy Downtown 300-at is, hirtelen felindulásból, ami kb 2x fürgébb, mivel könnyebb és erősebb is, de valami miatt az Xciting jobban fekszik nekem, nem csalódás vissza ülni rá. Mindkettőnek van előnye, hátránya. Az Xciting -nak kombinált féke van. Ha a hátsót húzod, az fogja az elejét is, de a fékek nem egy ujjasak, kell hozzá erő, hogy működjön és nincs ABS sem még ezen a típuson. Igazából, ha tehetném egy szép állapotú Xciting 300 abs-t kívánnék még magamnak, de mivel a jelenlegi szépen teljesít meg tartom amíg lehet, mert meg érdemli. Nem fogom azt írni, hogy a Kymco jobb vagy rosszabb egy ugyanilyen kategóriájú japán vagy olasznál, mert más 250/300-asom nem volt még ilyesmi, de abszolút merem ajánlani annak akinek ismeretlen a márka. Legalább egy próbát meg ér, mert nekem is nagyon be vált. Folyt köv.

Hibalista

- Eddig semmi sem romlott el rajta nálam, viszont hűvösebb időben szerintem kicsit túl szívja magát induláskor, az a gyanúm. Nyitott gázzal viszont indul. Mielőtt meg vettem cseréltek rajta, ha jól emlékszem generátor álló részt.
- Első teleszkóp szimmeringeket kapott újakat, az egyik hátsó teló is ereszti kicsit az olajat. Javítása esedékes lesz.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam csináltam eddig rajta amit kellett.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Lead 100 Következő motorja? Downtown 300i
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.