A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Xciting 250 2006 (249)

Xciting 250 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

NagyKymco - a száguldó kanapé

Szöveges ítélet

Korábban egy Agility 50-est hajtottam 4 éven keresztül, ezalatt meggyőzőtt hogy a Kymco valóban egy minőségi termék, semmi baja nem volt a kis 50-esnek. Csak mivel sokan nem ismerik, olcsóbb mint a konkurens japán vagy olasz motorok.
Nagyon megszerettem a robogózást a praktikussága miatt (esővédelem, pakolhatóság, szép ruhában is lehet motorozni), így természetes választás volt a "Nagy Kymco", csak azon vacilláltam hogy 250-es vagy 500-as legyen az utódja. Sokan írtak arról hogy az 500-as sokat eszik, hát akkor legyen 250-es.
Találtam egy kevés kilométeres példányt, kipróbáltam, megtetszett, haza is hoztam lábon. Rögtön sikerült egy 300 km-es túrát is tenni az új robogóval hazafelé, muslincás is lett a fogsorom, csak vigyorogtam rajta hazafelé jövet. :)
Ami tetszik benne: nekem bőven elég a 250-es teljesítménye, két személlyel is erőlködés nélkül 90-100-as utazótempó tartható vele dombnak felfelé is.
Fogyasztása nagyon jó: 3.4l/100km
Gyorsulása 90-ig nagyon jó, autók maradnak le szépen.
Utazósebesség: 90-110, ezt szereti.
Max sebesség: 130, de ez már kínzás neki, meg nekem is.
Pakolhatósága jó, esőkabát, kesztyű az ülés alatt, iratok, telefon az első zárható rekeszben. Ha e mindennapos dolgok mellett cuccolni is kell, akkor felteszem a hátsó dobozt, és akkor már kempingezni is lehet menni. Hosszabb túrákon sem fárasztó a rajta ülés. Én 190 cm vagyok, nekem pont jó méretnek tűnik. Feleségemmel szoktunk ketten is menni vele, ő is dicséri hogy hátul is nagyon kényelmes. A hátsó doboz egyben háttámla is, de akkora hely van hátul, hogy nem tudja használni a háttámlát, azt mondja akkora hely van, hogy még egy plusz ember is elférne mögötte. :)
Úttartása nagyon jó, nagyon stabil a futóműve.
Nem egy enduro, de egyedül a rossz minőségű aszfalt utakon is szépen el lehet vele menni. Ha ketten megyünk, akkor a rossz aszfalt utakat el kell kerülni.
Fékek nagyon jók, bármikor megállnak bármilyen tempóról. Kicsit szokatlan hogy a bal oldali kar egyszerre fékezi a hátsót és az elsőt, de meg lehet szokni. Ha véletlenül murvás szakaszra tévedek, kicsit félek tőle, hogy melyik is lesz a hátsó fék, mindig össze szoktam keverni.
Összességében egy nagyon praktikusan használható mindenes motor, ami olcsón üzemeltethető, és alkalmas a mindennapi munkábajárásra, és túrázásokra is.


Update1, 3 szezon után:
-----------------------
A motor továbbra is kiválóan üzemel, nem romlott el rajta semmi.
Azóta leginkább napi munkába járásra használom, napi 70km főleg elővárosi-autópálya, városi szakaszon, ezalatt 15000 km ment bele.
Nagyon praktikus, szól ha ideje van az olajcserének.
Fogyasztása egy kicsit feljebb ment, hogy mostanában sokat használom autópályán-városban, így 3.8 körülre jön ki.
Tankoláson-olajcserén kívül csak variátorszíj, görgőket kellett cserélni 18000 km környékén. Gombot megnyom, nyiknyik, mindig indul.
A gyári gumik vannak még fenn rajta, ezt jövőre szerintem már cserélni kell, de inkább öregedés mint kopás miatt.
Utazótempó 100-110, ha nagyon sietni kell 120, felette már hosszabb távon nem szoktam hajtani, max sebesség hátszéllel lejtőn 140.
Az autópályázáshoz igazából kellene az 500-as, de annyira nem vészes ezzel sem, csak a belső sávot kerülni kell. Főutakon városban tökéletes.
Pakolni lehet, de az ülés alatti tároló inkább széles mint mély, a Burgman pakolásilag sokkal jobb. Van egy barátom 200-as Burgmannal, ezt irigylem tőle, de egyébként a Kymco mindenben jobb nála szerintem. :)
Kell a doboz hozzá, nekem állandóra fenn van, ritkán veszem le.
Ülés kényelmes, szeretek vele túrázni járni is, nagyon jó kis túramotor, simán vállalható vele egy hosszabb kirándulás is.
Szoktam vele járni szép ruhában is, nem lesz koszos a cipő, öltöny sem.
Ténlyleg szuper! :)

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 5500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Agility Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.