Nagy testben pici szív dohog
Szöveges ítélet
Életem első "nagy" motorja, jelenleg is ezt használom, és még jódarabig nem is akarok váltani. A vásárlásnál szempont volt a kinézet, ár, teljesítmény. Mivel először meg akartam tanulni normálisan motorozni, ezért nem akartam mindjárt valami nagyköbcentis izomgépet venni. Ez a gép 250-es ehhez 27 lóerő társul, ami hétköznapi használat során bőven elég. Utazó sebesség 100 körül, ha nagyon kell előzni, akkor a 130-at is eléri. És ezt 3,5 literes fogyasztás mellett produkálja nap mint nap. Kinézetre sokkal nagyobbnak néz ki, mint egy 250-es gép, és a hangja is öblösebb. Aki nem ismeri a típust ledöbben, hogy mekkora, simán 750-esnek, vagy 1000-nek szokták nézni. 2 db 27 literes oldaltáskával már pakolható is. A kényelméről annyit, hogy 100 felett már zavaró a menetszél, és 1,5 óra motorozás után azért az ember már lekivánkozik a nyergéből. A tömege elég jelentős (kb 180 kg), ezért, és a felépítésének köszönhetően döntögetni nem olyan egyszerű.
Ami nagyon tetszik: design, fogyasztás, megbízhatóság (Honda Spada blokk van benne)
ami kevésbé: alig lehet alkatrészt találni hozzá, mert nem túl elterjedt motor. Szerencsére eddig csak teleszkóp szimmeringet kellet cserélni, az nem volt nagy kiadás.
Minden olyan motorosnak ajánlom, akinek nem a száguldás a fontos, hanem a kényelmes haladás, és a motorozás élménye. Ezt nagyon tudja!
Hibalista
- első teleszkóp szimmering
Ide hordtam szervizbe
magam javítom, amit kell
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 7000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |