A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

Fever ZX 50 2006 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Munkábajárós, málhás szamár

Szöveges ítélet

Egy barátomé volt ez a kis moci (és itt kérek elnézést mindenkitől, aki szerint a robogó nem motor), aki kihasználatlanság miatt meg akart válni tőle. Pont robogót kerestem, 50-est, még jól is jött egy olyan példány, aminek tudom az előéletét egészen az első vásárlásig.

De mi ez a kymco???

Keresgéltem a neten, de semmi érdemi infót nem találtam róla. Pontosabban erről a típusról. Tovább kotorászva a világháló feneketlen bugyrában, csak olyan oldalakat találtam, amik vagy istenítik magát a kymco márkát, mert az "nem kínai hanem taiwani, koreai, stb.!!!", meg hogy "a hondának gyártottak, most a Kawasakival vannak szerződésben", vagy szidják, hogy "kínai használhatatlan sz*r!".

Gondoltam egy nagyot és megvettem.
Pozitívum volt hogy én vagyok a negyedik(!) gazdája, minden gyári papír(!) megvan hozzá és az előző 3 gazdiból kettőt ismerek.
És az ára is igen baráti volt. Maga a moci ránézésre hibátlan, minden gyári, pöccre röccen.

Na de, hogy a mociról is beszéljek...

190cm magas vagyok, ezért rendszerint minden robogón úgy nézek ki, mit majom a köszörűkövön. De a kis ZX-en nem. 50-eshez képest nagytestű, a hossza 1792mm, a tengelytáv 1225mm, a súlya 92,5 kg. Az ülésen hátra tudok csúszni és akár chopperesen is tarthatom a lábam. És simán elfér az ülés alatt egy integrál bukó. A kerekek: elöl 120/70-12, hátul 130/70-12. Ez némileg kompenzálja a relatív gyenge futóművet.

Mert az gyenge.
Nem hasonlítható össze egy Yamahával vagy Gilerával. Az első tárcsafékre nem is panaszkodnék. Teszi a dolgát, viszonylag jól adagolható, de nem fogunk fejre állni vele. A hátsó dobfék jelzés értékű. Valószínűleg csak azért tették rá mert kötelező...
Az első villa meglepően jól veszi a budapesti "kiváló" utak egyenetlenségeit (az árához képest), egészen addig amíg nem döntünk. Mert ilyenkor bizony beindul a hátsó szinusz gyár is. Lehet azért mert nagyon hátul ülök. De aki ilyen élvezetekre akarja adni a fejét, az készüljön fel, hogy 3 koordináta mentén kell megzaboláznia a gyári adat szerint 3,75 kW-os paripát. Főleg a felfestések, nyomvályúk, repedések hozzák meg azt az adrenalinlöketet már 40-nél, amit nagymotoron 120-ig el sem tudsz képzelni...

Ezzel el kell felejteni a sportos, bedőlős mutatványozást. Ez nyugodt, visszafogott közlekedésre lett kitalálva. De arra tökéletes! Ha papásan közlekedünk vele, nem indulunk nyél gázzal és max 50-ig gyorsítunk, megelégszik 2,5 literrel. Ahogy adunk az érzésnek és meghúzzuk a bajszát, rögtön bekajálja a 3,5-öt. Egyébként a 60-at (és itt minden adat az óra szerint lesz) utazóban kellemesen tartja, 70-nél már könyörög az életéért. Igaz mentem már vele 80 felett, de az lejtő, hátszél, ima és csoda keveréke volt.

Viszont kis sebességnél nagyon jól manőverezhető, nagy dugóban, kocsisorok között tökéletes. Kényelmes rajta ülni, jól pakolható (nekem még egy box is van rajta). Ha nem állatkodunk, egész jól tolerálja a silány utakat. Alkatrészek fillérekért vannak hozzá.

13000 km alatt csak gyertyát és variátorszíjat kellet cserélni benne. Igaz ennek a nagyját egy ausztriai nő tette bele, aki hímes-tojásként kezelte...

Kényelmes, megbízható, tökéletes munkába-járó robogó. Korlátokkal...

Hibalista

- Kormányzár: Kilazult a lemezcsavar (így vettem), magam szereltem - Variátor szíj: 7000 HUF, kétszer cserélve (az egyik gyári hibás volt)

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

scooter.hu1089 BUDAPESTBLÁTHY O. U. 37.Jó fejek, segítőkészek. Jó tanácsokat adtak, gyorsan, precízen dolgoztak.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.