Munkába járnál olcsón? Tessék megvenni!
Szöveges ítélet
Én az az ember vagyok aki nem viccel :-D
Halálos nyugalommal hajtottam bele az 50 cm3 robogóba az első 2000 km-t HOSSZÚ TÁVON! Ebben városi vezetés kb. 100 km volt.
Ami tetszett:
-Jajjjj de jól gyorsul egészen 30-40 km/h-ig, aztán köszöni szépen a traktor tolatva leelőzi. Tehát a headstart 10 pont.
-Fogyasztóbajnok! Nekem közel a gyári értékeket hozza vagyis 2L alatt járok százon, igaz a folytás még nincs kivéve! Ha városba, melóhelyre kell akkor baromi jó választás. Pár év alatt annyit megspórol az ember, hogy szépen nullszaldós lesz a történet. Igazi városi robogó olyanoknak, akik gyűlölik a gyorsaságot.
-Hosszú távon a felhajtható háttámla aranyat ér és oldalról nézve olyan kis komoly benyomást kelt, pedig nem az.
-A fényszórók nagyon korrektek, sötétben is jól látni velük.
Ami nem tetszett:
-Városban, komolyabb kanyaroknál nagyon komolyan kell fékezni, mert én is és a párom is jó párszor eltaknyoltunk és higyjétek el nem esett jól. Ez a motor kanyarodásra gyak. alkalmatlan bármilyen sebességnél... na jó 5-10 km/h max.
-A tükrök rögzítése nagyon elcseszett. Nem elég, hogy szart sem látni bennük, még állandóan útban is vannak... olyanok mint 2 elcseszett csáp.
-Ha egy 1 Ft-os érme benne van a csomagtartóban, akkor már nem fér bele a bukósisak. Amúgy belefér, de nagyon komolyan ki van számolva. Hiába van lánc az nem fér bele, ha éppen nem érezzük szükségét.
-Apropó csomagtartó... már 2x jártunk úgy, hogy a nagy pakolásban csak rácsaptuk a kulcsra a tetőt. Nem akarok a tolvajoknak ötleteket adni, de feszegetéssel csúnyán bebuknak. Elsőre én a benzinkúton jártam így, ahol a pénz és a kulcs is bennemaradt és ráadásul a megszokás miatt kormányzárra tettem. Sok szakit felhívtam, mind azt mondta, hogy feszítsem fel. NEM LEHET!!!
Hú de jó, akkor trezorként is működik? A fenét... ha ismered a technikát /NEM FESZÍTÉS!/, akkor kb. 20 mp hozzáférni a csomagtartó tartalmához... persze erre egyedül rájönni mindenféle szerszám nélkül baromi gáz volt.
-Sebesség tekintetében, folytással baromi rossz választás. Nekem 50 és se több. De a legmeredekebb lejtőn is max 58 km/h, érezni, hogy a folytás nagyon lefogja.
-Azt megint nem értem, hogy a Shell Power 95-el miért lustább a motor, mint az occsókúti naftával... igaz ez utóbbival, meg hangyányit hangosabb.
Sajnos mi kanyarokban nem mértük fel jól a helyzetet ezért remekül sikerült maradandó sérüléseket okozni a motornak.
Karcolások a tökrön, a szarv oldalán, a párom elég csúnyán megtörte a műanyag lábtartót.
De becsületére válljon a mocinak, hogy komolyabb bajunk nem lett... nem akadtunk bele semmibe, nem szúrta ki semmi a szemünket, szóval semmi komoly.
Summa summárum a motornak nincs ellenfele, ugyanis NEM ELLENFÉL. Gyak. bármilyen robogó leelőzi, autók kielőzésére ritkán kerül sor.
Egyszer egy hosszabb távon /50km/, kijött elém egy dupla platós IFA tele búzával. A végsebessége kb. 45-48 km-h volt, viszon okádta a füstöt.
Gyerekek... kb. 10 km kellett hozzá mire elévánszorogtam, de amikor a közepéhez értem jöttek szembe és a 2 plató közé "bújtam" be. Nem kívánom senkinek az élményt.
Olcsón akarsz a munkahelyedre járni? A te motorod!
A város robogós zsiványa címre pályázol? Nagyon, de nagyon messziről kerüld el!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Kymco Zalaegerszeg - nem olcsók
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2900 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |