A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Agility 50 2006 (49)

Agility 50 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízhatóság

Szöveges ítélet

Imádom! Igaz, még a fojtás is benne van. 2006. március 9.-én vettem Mátészalkán, Nyíregyházától 50 km-re. 0 fokos hőmérséklet uralkodott a vidéken és én voltam olyan merész , hogy lábon vigyem haza, kb. 40-es átlagsebességgel meg is tettem az utat, úgy, hogy egyszer sem állítottam le, egyszer álltam meg, hogy elgémberedett testrészeimet megmozgassam kicsit.
Az ülés nagyon kemény az én csontos seggemnek, ill. kicsi a térdemnek is a hely, de a háttámla az nagyon-nagy királyság!

300 km-es szervízbe vittem vissza, hogya a fojtást kivegyék belőle ill. olajat cseréljenek. DE csak az olajat cserélték le. Így többet nem is vittem szervízbe, mivel meg is szünt időközben a mátészalkai üzlet. (Nyíregyházán pedig eléggé lehúzósnak érzékeltem a márkaképviseletet. - Így velük szóba se álltam. ) <-- ekkoriban a nagy Autópark volt ez.. azóta megszűntek Kymco-t árulni :) Jelenleg a Goldrex kft (Kawa, Harley) foglalkozik a márkával, remélem velük jobb tapasztalatom lesz. Fojtás kivételéhez szükséges variátor hüvelyt sem kaptam meg gyárilag a motorhoz, holott az tudomásom szerint tartozék. Ezért is van még benne a fojtás.
Napi rendszerességgel használom. Tökéletesen megbízhatónak bizonyul mindig minden körülmények között. Pedig eléggé közel járok általában a fojtott végsebességhez, kb 50 km/h Decemberben tapasztaltam indulási nehézségeket, de mint sok rugdosás után kiderült, csak a karburátor dugult el, a fent emlitett gondozás hiánya miatt. Kikaptuk (nem túl egyszerű) megtisztítottuk. Összeraktuk, kis benzint öntöttünk a gyertyára és pöccre ment. Azóta is tökéletes. Olajat cserélem benne rendszeresen. Légszűrő még eredeti (lehet megérett már egy cserére :) ).

Télen inkább rúgva indult, de végig használtam télen is (kaptam is jó kis arcidegbénulást :) ) . A gumi szerintem jól bírja, szerintem 20 000 km-t is kibír majd. A motor jól "fekszi" az utat. Kanyarokat jól veszi, stabil. Hangja is szép.

Hibalista

- Karburátor dugult el többször, gondolom a kannás ukrán benzinnek és a tisztítás mellőzésének köszönhetően. Ill. most 2008-ban valamiért egyszer 30 km folyamatos menet után leállítottam és azóta nem indul. Most viszem majd szervízbe, lehet nem tetszett neki, hogy keves az olaj... Mert azt is ette, szóval lehet gyárilag volt/van valami a lehúzógyűrűvel.
-
- Közben szét lett szedve, elvileg csak a szelepek voltak koszosak, e azért 70-es hengerre lecseréltettem, így egész fickós.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.