A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Grand Dink 50 2006 (49)

Grand Dink 50 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható masztodon?

Szöveges ítélet

Jó:kényelmes fotelszerű az ülés kialakítása plusz a deréktámasz sem utolsó,megbízhatóan indul,felszereltség,stabil úttartás,a plexi miatt nagyon jó a szél-esővédelem,világítás megfelelő,a visszapillantó tükrök alacsonyan vannak elhelyezve ezért a mögötted közlekedők lámpájának a fénye nem világít a szemedbe meg hát be lehet hajtani őket-szuper megoldás egy ilyen széles motornál,csomagtárolója hatalmas a többi robogóhoz képest,van "mobiltelefon töltési" lehetőség,egy teli tankkal nagy távolságot lehet megtenni úgyhogy havonta egy tankolás elég hozzáteszem én húsz éve motorozok és nagyon sokat-lásd a két év alatt megtett utat meg mellette megtartottam a simson sr50 robogómat és azt is használom folyamatosan ha kisebb távra kell menni
Rossz:szerintem magas fogyasztás(4-4.5 l) bár akárhol olvastam róla mindenki kevesebbet írt hát nálam ez van de ezt ellensúlyozza az hogy 10 liter a benzintartály befogadóképessége,nagyon kemény a lengéscsillapítója különösen az első és ez a magyar utakon nem nyújt felemelő érzést,gumi anyaga miatt csak száraz időben tapad jól a futófelület de ez gumicserével azt hiszem orvosolható,"kissé" lomha a nagy saját tömeg miatt de hát aki rászánja magát a megvételére az úgyis "öregesen" szeret motorozni ,a szerelhetőséget nagyban rontja az hogy a burkolat elemeinek rögzítése túlzott mértékben van megoldva :( ,az oldaltámasz a motor megemelésekor felcsapódik és ezt a műanyag burkolat bánja-meg a tulajdonos,a hátsó dobfék teljesítménye kevés-tehettek volna tárcsaféket helyette belefért volna az árba,illetve a hátsó fékkel még annyi a problémám hogy álló helyzetben a fék behúzásakor rezonanciát visz át a motor elejére azt hogy ezt miért csinálja még nem derítettem ki.Lehetséges hogy a hajtómű kopása okozza-11 000 km után már lehetségesnek tartom ezt is. A km óra spirál rözítő hollandija hajlamos a rezonancia miatt fellazulni, illetve letekeredni a km óráról.

Hibalista

- Fél évi használat után a légszűrő alján levő nyíláson el kezdett szivárogni a motorolaj,amit az olajszivattyú cseréjével sem sikerült megszüntetni.Mivel nem jelentős az olaj szivárgása,BELENYUGODTAM. 2008. 01. 28.,szörnyű dolog történt a motor indításakor!Nem történt semmi azaz a motor meg sem nyekkent az indítási kísérletre,idő hiányában elővettem a SIMSON ROBOGÓT,mivel sietnem kellett na ez már működik :) ,akár az eltelt 15 év alatt.Később telefonáltam a szervízbe hogy tudják-e fogadni a motort,majd szállítóeszköz hiányában 5km gyalogtúra tolóüzemben.A szervízben a gyújtótrafó meghibásodását állapították meg,a szemét megvárta amíg lejár a garancia :( .Ha már elhoztam hát kértem ,hogy egy átvizsgálást is csináljanak a motoron ,a fejleményekről majd írok....Elkészült a moci,7500 ft-ból megúsztam.Másnap a sebességmérő szűnt meg működni amit az okozott,hogy az óráról letekeredett a spirál csatlakozója.Ezt már az egyik barátommal orvosoltuk röpke egy óra javítással aminek java részét a burkolat megbontása tett ki.A vége felé nekem már erősen elfogyott a türelmem pedig "csak" a spirál csatlakozó hollandiját kellett visszatekerni :( .Nem olyan régen a jobb oldali,első fék érzékelő hibásodott meg amit úgy vettem észre hogy gombról nem indult a motor.A hibát úgy orvosoltam hogy az érzékelőt ami ugye egy ejtve-záró mikrokapcsoló,leszereltem és kimértük a barátommal hogy záró állapotban nagy az átmeneti ellenállása ezért a szétszedést mellőzve WD-40-es átmosást alkalmaztunk.Ezek után rendben működött.Hideg időben három év elteltével azt tapasztaltam hogy berugó karral történő indításkor a kar nagyon lassan megy fel az alaphelyzetbe,a szervizben majd megnézetem hogy ezt mi okozhatja.Valamint a nyáron egy motorostalálkozón az oldalsztenderre való letámasztás után a moci eldőlt a nagy súly miatt átlyukasztotta a kitámasztó alá tett sörösdobozt-eredménye az lett hogy a bal tükörtartó darabokra törött.Szerencse a szerencsétlenségben hogy a tükörnek nem lett semmi baja így a tartóelemet kellett cserélni (10 000 Ft) igaz az elem megrendelése,meghozatala két hétbe került.
- 2009. januárjában egyszer csak megint nem mutatott a km óra, na mondom megint letekeredett a spirálház hollandija az óráról. Lebontottam a burkolatot a motor elején, mivel már egyszer már végigjátszottam ezt gondoltam fél óra alatt kész lesz. De nem így történt, sajnos nem az volt a hiba amire gondoltam, habár a hollandi tényleg fellazult, hanem a spirál törött el a hajtás felöli oldalon. Letörött a hajtást közvetítő hasított fémrudacska. Azt nem tudom elképzelni hogy miért, mert semmi előjele nem volt illetve a bowden is tökéletes állapotban van. Se kopás, se rozsda nem látszik rajta. Lehetséges talán az, hogy kifogtam egy hibás darabot ami ennyit bírt ki. A spirált már megrendeltem, várom a megérkezését. Az akkumulátor is megadta magát, úgyhogy az is csere lesz, négy év az már elég egy ilyen kis teljesítményű akkumulátornak, örülök neki, hogy eddig kibírta.

Ide hordtam szervizbe

AGRO-MOT BT. Nagykanizsa,most már K-ZONE a nevük, valamint a garancia lejárta után egy maszek motorszerelő.

Értékelése: 3

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.