A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Xciting 500 2006 (496)

Xciting 500 2006 (496) 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Lúzereknek ismert márka, okosoknak Kymco!

Szöveges ítélet

Majesty 250, Burgman 400, Majesty 400, X9, ezek a vetélytársak.
Nos, ezek mindegyikét üti a Kymco.
Fentiek közül mindegyiket birtokoltam és mindegyiknek volt valami olyan tulajdonsága, ami miatt rövid úton megutáltam.
A Majesty joghurtospohár műanyagjai, a Burgman felhúzottlábas béna üléspozíciója, az utas kilométerekre a vezetőtől, X9 kockán fordul, Pantheon lassú, szóval a 2005-ös motorkiállításon megláttam a Kymcot.
Járom a világot, láttam, hogy máshol már népszerű, de élőben, ráülve még meggyőzőbb.
Igazi minőségi termék, akinek előítéletei vannak a viszonylag ismeretlen márkával kapcsolatban, sürgősen felejtse el azokat, mert mind hamis.
Igazi komoy motor, ár-érték arányban verhetetlen.
Fürge, gyors, szép, kirívó, figyelemfelkeltő, megbízható, hűséges társ.
Februártól Októberig rajta ülök, a garázsban figyel a "komoly" motor is, de ahányszor azt akarom elővenni, legtöbbször inkább a Xcitingot viszem. A csomagtartója kicsi, de jól pakolható, városban ideális, üléspozíció fura, de megszokható, ezek után furcsának találod a többiét. Nem benne ülsz, hanem rajta, ami csak kezdetben szokatlan.
150-160 között utazol óra szerint kényelmesen, ez a valóságban kb. 8-10-el kevesebb.
Nekem jól fogyaszt, 4-6 között városban, durva használat mellett.
Általában nyélgázon járok, amit tud, kiszedem belőle.
A kis kerekek viszonylag jól viselik a budapesti ISZONYÚ, SZÉGYENLETES ÉS KATASZTROFÁLIS útviszonyokat, persze nagyobbal jobb lenne.
Ami szar, azok a gumik.
Nem tapadnak jól, kanyarban elradíroznak, csúsznak.
Nem egy szerpentinvadász.
Két személyes használatkor soha nem állítom a hátsó rugóstagokat, jó, ha nem dagadt az asszony.
Igazi nagyvas, parkolóban a többi hasonló óriásrobogó hitvány szarnak néz ki mellette.

Ajánlom mindenkinek, akit nem érdekelnek a százezrekkel megfizettetett nagy nevek, akik a minőségre vágynak elérhető áron, ne keressenek mást.

Hibalista

- 2.000 km-nél nyikorgott a hajtásban valami. Garis csere.
-

Ide hordtam szervizbe

Kymco Csepel, a főúton. kymco-motor.hu
Normálisak, szerviz alatt cseremotort adtak, egy People 250-est.
A nyikorgó alkatrész cseréje csak harmadik alkalommal sikerült, addig próbálták hekkelni, kevés sikerrel.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.