A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Xciting 500 2006 (496)

Xciting 500 2006 (496) 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Le sem szállunk róla! Igazi meglepetés.

Szöveges ítélet

Mielőtt hozzám került nagyon körülnéztem és megvallom őszíntén bennem is dolgozott az előítélet, meghogy Kymco, meg Tajvan, meg stb. Viszont rögtön az elején értékelje át magában mindenki a márkával - legalábbis Kymco, azon belül is az 500-as Xciting - szemben támasztott nézeteit, senkinek semmi oka kételkedni benne. Az ok amiért megvettem az előző robogóm blokkja miatt volt. (Egy Malaguti F18 Warrior volt amiben szintén Kymco blokk dolgozott - egyszerűen kinyírhatatlan volt, a világ végére elment, soha semmi gondja nem volt, nagyon sokáig nálam volt). Az Xciting-ot pár km alatt megszereti az ember, kezes nagyvas, jó az ülése, az egyenesfutása kiváló, már az első pár kör után érezni a motor egyensúlyát két személlyel vagy egyedül motorozva is, biztonságos, nem gond a kátyú vagy a nyomvájú, nagyon jó az úttartása, kitűnően eltalálták a súlypontját. Kinézetre nem nagyon hasonlítható más óriásrobogókhoz, megnézik az utcán, megfordulnak utána, robosztus palást, óriási blokk, (kanyarban a döntéssel óvatosan - föleg a balosban), pakolónyílások a brifkónak, szivargyújtótöltő telefonnak vagy gps-nek. A felszereltsége is megfelelő, izlésesek a műszerfal fényei, főleg stötétben (nappal eléggé tükröződik). Fogyasztása 5 és 6 liter között van városban, viszont hosszú távon (két személy, megpakolva, nem finomkodva) 5 liter alatt kijön vele az ember - ezen viszont én is meglepődtem. Nem gyorsasági robogó, úgyhogy aki azt várja tőle hogy ráül aztán katapult a Marsig az mást keressen, viszont túrázni tökéletesen lehet vele, jól harap, rögtön reagál a gázadásra. A plexi lehetne kicsit magasabb, viszont így is megvéd a csepergő esőtől vagy a kamikáze bogaraktól. A fékek is kiválóak, elöl dupla tárcsa hátul szipla, ABS. Eddig semmi gond vele, minden működik rajta, nem nyikorog, nem zizeg, nem csörög, nem folyik. Igazi meglepetés, sokkal rosszabbra számítottam, kellemesen csalódtam benne. Az ár/érték aránya a jelenlegi piacon verhetetlen. Aki óriásrobogó vásárlásán gondolkodik annak csak ajánlani tudom, nem kell félni tőle. Abszolút megéri a pénzét!

Hibalista

- Eddig nem volt rá szükség!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.