A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Super 9 - Ac 50 2006 (49)

Super 9 - Ac 50 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kymco Super 9 a legjobb

Szöveges ítélet

2006 tavaszán vettem a motort. Gyorsan beletettem az 500 km-t, hogy kivehessük a fojtást. Sikerrel el lett távolítva a kipufogóból, a katalizátor le lett szerelve és lett egy nagyobb fő fúvoka berakva. Használtam két hétig vettem rá egy krómozott leo vince zx csövet és 5.2-s pollini görgőket hozzá. Be lőttük a karbit és így mentem el 17 ezer km-t. Hozzá teszem h 1000 km után nem volt olyan nap h ne mentem volna vele egy keréken is. Télen-nyáron használom, Vettem hozzá egy tucano urbano r017 lábtakarót nagyon bevált esőben hóban egyaránt hibátlanul véd. Rendes motoros idényben két gumi megy el, télen pedig rakom rá a téli gumi szettet. Szépen nagymamásan használva 3 liter körül a fogyasztás, de amint 90 körül járok vele és 5-600 métereket kerekezek felugrik 6-7 literre. 17 ezernél eltört a gyűrűm, nem lehetett fúrni így új hengerszett lett rádobva ugyanúgy 50ccm-s. Ezzel 13-t sikerült bele tenni. Majd 30 ezernél egy full motor generál. Hangsúlyozom 30 ezer km-t mentem el a gyári főtengellyel, ékszíjjal, variátorral, kuplunggal, csapágyszettel. A generál óta 1-t mentem el, mióta megvan a motor csak ipone olajat rakok bele és én keverem nem a külön olajozás.

2008-ban vettünk még egy S9-t. Full tuning. 70-s malossi alu henger, 21-s stage 6 karbi, malossi főtengely, yasuni végáttétel, leo vince tt kipuff. 110 körül van a vége de még 80nál fel lehet emelni kerékre. 4 évet használtuk ezt a gépet ezekkel az alkatrészekkel minden gond nélkül. 4 év után megszorult, henger kuka, főtengely csere. 2012 óta áll. Pár napja sikerült venni még egy S9-t alkatrésznek abból felélesztjük a tunigosat, vissza állítjuk gyárira.

Összegezve nagyon szeretjük ezt a motort. Ha rendesen van szervizelve és karban tartva tökéletesen működik. Csak ajánlani tudom mindenkinek eddig tökéletesen bevált.

Hibalista

- Gázbowden= 12 ezer a gyári
- Olajpumpa= 8 ezer

Ide hordtam szervizbe

Ócsai Zoltán, Cegléd Hajó utca.
Első 10 ezer km-ben hordtam a motort hozzá 2ezrenként. Nagyon jól dolgozik rendesen fel van szerelve és nem is drága.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kapás Nándor Tiszakécske
Szintén jó szerelő, kisebb tuningolásokat hajtott végre a motoromon.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? super 9 Következő motorja? SM 510 R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.