Kymco People S 300i - Na majd most kiderül,,,
Szöveges ítélet
Olaszországból lett behozva, 2014-ben lett forgalomba helyezve idehaza.
Röviden a motorról:
- 270ccm
- 24Le
- Injektor
- vízhűtés
- Elöl dupla, hátul szimpla tárcsafék
- 16 colos kerekek
- dupla rugó hátul mindkettő 3 fokozatban állítható
Ötletes apróságok:
- a gyújtáskapcsolóról lehet nyitni a tanksapkát és a sisaktartót.
- a sisaktartóban van gyári szivargyújtó csatlakozó aminek van visszajelzője a műszerfalon és van sisaktartó világítás is.
- lehajtható utas lábtartó
- dupla halogén első fényszórók HS1
- ledes indexek és komplett hátsó lámpa
- külön gomb a markolatnál a fénykürtnek
- 10 literes tank!
- külön nullázható napi km számláló
- gyújtásnál parasztvakításnak megy egy oda/visszát a km/h mutató
Zavaró dolgok:
- az üléspozíció nem ideális (176cm vagyok), megfájdul néha rajta a derekam.
- mivel elöl van a tank és a jó nagy vízhűtő ezért fura a súlyelosztás
- oldalsztenderen indítózva nem indul be, de csak a gyújtást veszi le, a motort forgatja és benzint is kap, így túl lehet szivatni ha figyelmetlen az ember.
- nagy, de borzalmas elosztású sisaktartó, nem fér bele egy teljes bukó
3,62L / 100Km a jelenlegi fogyasztás ami a budapesti közlekedéshez képest szerintem nagyon jó. Óra szerint 134Km/h a vége, de ez valahol 115-120 Km/h lehet valósban.
Ha lesz valami vele, be fogom írni.
Kérdés? pitta78 kukac freemail pont hu
Hibalista
- Feszültségszabályzó
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | SR50 Ditech GP1 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |