A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

SYM Attila 150 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi kínai jól összerakta egy marék rizsért!

Szöveges ítélet

SYM Attila 150 (állítólag a Kymco egyik almárkája, nem találtam neki márkakategóriát!)


Olaszból jött, hátul picit törötten, 125/50-est kerestem, olcsó négyüteműt. 150ccm-es Attila lett belőle.

Megvettem, mert a hátsó burkolattörésen kívül nagyon jó állapotúnak tűnt, a motorhangja pedig gyönyörű volt. Megvettem, mint első négyütemű motoromat, és soha többé nem veszek semmilyen kétüteműt!
Még a WC-re is motorral járok, több mint tíz éve. De ennyire megbízható, szolgálatkész géphez még sose volt szerencsém. Hidegben-melegben elsőre indult, hozott-vitt városon belül, és vidékre is. A világból kimentem vele. Vissza is hozott mindig, esőben-hóban-bármikor! Akár melóba, akár csavarogni mentem, mindig számíthattam rá. Nagyon szeretem ezt a járgányt, és amint lemegy a törés miatti biztosítós cirkusz, üzemképessé teszem ismét!

Hibái: Gyári tajvani gumik életveszélyesek, 2 csepp víz az aszfalton, és azonnal csúszik - haladéktalanul!!!! márkásra cserélendők! Nem szabad ezen spórolni, mert simán meg lehet dögleni ezért, komolyan!
A kis kerekei miatt óvatos kanyarodás ajánlott.
A rossz, kátyús utat nem szereti.
Ékszíjmérete egyedi, csak kínait kapni hozzá, jobb minőségű állítólag nem is létezik a típushoz.
Alkatrészellátás problémás, a típust nem ismerik a boltosok, utána kell járni minden bigyónak.
Néha kiszakadt a gázbowden, főleg a túl erős gázrugót okolom ezért, de ez a hiba is könnyedén orvosolható.

Előnyei: Nagyon megbízható, átlagos erejű (11 LE) motor, nem egy erőbajnok, de városban mindent tud, amit elvárunk tőle. Kiszámítható, korrekt fogyasztás, egyharmad részben bekevert bioetanollal is elmegy.
Kicsit kemény, de hatásos fékek.
Nincsenek necces típushibái, alulméretezett alkatrészei.
Viszonylag jól szerelheő.
Berúgó könnyen és jól kezelhető, nem zörög nem kerreg - jó konstrukció!
Nagy lábtér, mindenféle vackot oda lehet pakolni, még egy áramfejlesztőt is simán elvittem lábhoz téve! :)
Olyan 40-ig picit lomha, de utána meglódul és megy mint a golyó!
Jól vezethető, viszonylag kényelmes.

Kellemesen csalódtam benne, kár, hogy egy ügyetlen és szabálytalankodó autós miatt széttört az eleje, és most nem tudom használni. De tartalékmotorként meg fogom tartani, javíttatás után!

Hibalista

- Első fékbetét, hajtásszíj, gumik.

Ide hordtam szervizbe

Csak saját magam végzek mindent, más nem nyúlhat a gépemhez! De nem is kellett különösebben szerelgetni!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Kymco DJX 50 (kicsit tuningolt) Következő motorja? Italjet Torpedo 150
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.