Kicsi kínai jól összerakta egy marék rizsért!
Szöveges ítélet
SYM Attila 150 (állítólag a Kymco egyik almárkája, nem találtam neki márkakategóriát!)
Olaszból jött, hátul picit törötten, 125/50-est kerestem, olcsó négyüteműt. 150ccm-es Attila lett belőle.
Megvettem, mert a hátsó burkolattörésen kívül nagyon jó állapotúnak tűnt, a motorhangja pedig gyönyörű volt. Megvettem, mint első négyütemű motoromat, és soha többé nem veszek semmilyen kétüteműt!
Még a WC-re is motorral járok, több mint tíz éve. De ennyire megbízható, szolgálatkész géphez még sose volt szerencsém. Hidegben-melegben elsőre indult, hozott-vitt városon belül, és vidékre is. A világból kimentem vele. Vissza is hozott mindig, esőben-hóban-bármikor! Akár melóba, akár csavarogni mentem, mindig számíthattam rá. Nagyon szeretem ezt a járgányt, és amint lemegy a törés miatti biztosítós cirkusz, üzemképessé teszem ismét!
Hibái: Gyári tajvani gumik életveszélyesek, 2 csepp víz az aszfalton, és azonnal csúszik - haladéktalanul!!!! márkásra cserélendők! Nem szabad ezen spórolni, mert simán meg lehet dögleni ezért, komolyan!
A kis kerekei miatt óvatos kanyarodás ajánlott.
A rossz, kátyús utat nem szereti.
Ékszíjmérete egyedi, csak kínait kapni hozzá, jobb minőségű állítólag nem is létezik a típushoz.
Alkatrészellátás problémás, a típust nem ismerik a boltosok, utána kell járni minden bigyónak.
Néha kiszakadt a gázbowden, főleg a túl erős gázrugót okolom ezért, de ez a hiba is könnyedén orvosolható.
Előnyei: Nagyon megbízható, átlagos erejű (11 LE) motor, nem egy erőbajnok, de városban mindent tud, amit elvárunk tőle. Kiszámítható, korrekt fogyasztás, egyharmad részben bekevert bioetanollal is elmegy.
Kicsit kemény, de hatásos fékek.
Nincsenek necces típushibái, alulméretezett alkatrészei.
Viszonylag jól szerelheő.
Berúgó könnyen és jól kezelhető, nem zörög nem kerreg - jó konstrukció!
Nagy lábtér, mindenféle vackot oda lehet pakolni, még egy áramfejlesztőt is simán elvittem lábhoz téve! :)
Olyan 40-ig picit lomha, de utána meglódul és megy mint a golyó!
Jól vezethető, viszonylag kényelmes.
Kellemesen csalódtam benne, kár, hogy egy ügyetlen és szabálytalankodó autós miatt széttört az eleje, és most nem tudom használni. De tartalékmotorként meg fogom tartani, javíttatás után!
Hibalista
- Első fékbetét, hajtásszíj, gumik.
Ide hordtam szervizbe
Csak saját magam végzek mindent, más nem nyúlhat a gépemhez! De nem is kellett különösebben szerelgetni!
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Kymco DJX 50 (kicsit tuningolt) | Következő motorja? | Italjet Torpedo 150 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |