Készséges Kishaver
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem/szerettem. A fojtások rögtön ki lettek véve, 0 km-esen, de 500km-ig nem zavartam 40 fölé, utána néha kapott egy kövérebbet, de igazán hajtani 1000 km után kezdtem. Utazó sebesség, amire szép kényelmesen ráállhattam 60-65 km/h, ekkor nagyon szépen fogyasztott (kb 2,5 l/100 km, Shell V-Power 95-ből), a vége (óra szerint!!, szóval nem készpénz) 82-83 km/h, ha jó kedve volt. Városi forgalomban, és sietve kb 3,5 l/100km (MOL kúton tankolt 95-ös benzin), plusz kb 0,1 l/100 km Shell full szintetikus 2T olaj volt amit behörpintett. Leghosszabb "túrám" a járgánnyal egy kb 130 km-es kis motorozás volt egy haverommal (ő a saját mocijával jött természetesen), 3 víz-wc-cigi szünettel megszakítva. Erre a távra is nagyon kényelmes volt, és így, egyenletesen 60-65-tel haladva a túra végére alig mozdult meg a benzinszint jelző. Egyedül a nyakam fájdult meg egy kicsit, de az szerintem a sisak megtartásának tudható be, nem a moci hibája. Fenntartási költségei az üzemanyagon kívül szinte alig voltak.
Majd jött a feketeleves. Önhibámon kívül totálkárosra törtem. Az okozó elismerte a felelősségét, biztosító fizet, de csak totálkárt.
Az egyetlen negatívumot itt tapasztaltam, a nem "fogyó" alkatrészek nagyon drágák hozzá, szóval irreálisan magas lenne javítani.
Szóval egy a lényeg, ha ilyen motorod van, karban tartod, ápolod, és nem töröd össze, akkor meghálálja a törődést, és éves szinten kb 4-5 pizza árát (de inkább annyit se) kell ráköltened az üzemanyagon túl.
Egyetlen kellemetlenség ami mindig előjött, hogy a téli pihenő után, ha nem idítottam be kéthetente 5 percre télen, kb 60-70 rúgásra indult, de szerintem ezzel nem volt egyedül.
Csak azért nem ilyen lesz a következő motorom, mert már nem lehet kapni újonnan, használtan se nagyon látok, amit meg igen, az elég elhanyagolt.
Hibalista
- - 9500 km környékén elkezdte folyatni a karbi a benzint, karbi felújítás lett belőle, valami 25ezer HUF - - évente gyertyacsere (nem elromlott, ezerpárszáz forint évente nem tétel, szerintem kétüteműben nem árt min. évente cserélni, vagy 2000 km-enként) - - évente lecseréltem benne a hajtómű olajat - - olajszint visszajelző döglődött a vége felé, de bajt nem csinált. - - akksit megevett kettőt, az én hanyagságomból, benne hagytam télire, állásidőben
Ide hordtam szervizbe
Véró Autó Hódmezővásárhely, kötelező 1000 km-es szervíz
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Eric Motor Szegedminden egyéb, amit otthon nem tudtam megoldani (kevés ilyen volt, átlagos karbantartások otthon elvégezhetők)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9900 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | QuattroNove 49x |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |