A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

Super 9 50 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Készséges Kishaver

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem/szerettem. A fojtások rögtön ki lettek véve, 0 km-esen, de 500km-ig nem zavartam 40 fölé, utána néha kapott egy kövérebbet, de igazán hajtani 1000 km után kezdtem. Utazó sebesség, amire szép kényelmesen ráállhattam 60-65 km/h, ekkor nagyon szépen fogyasztott (kb 2,5 l/100 km, Shell V-Power 95-ből), a vége (óra szerint!!, szóval nem készpénz) 82-83 km/h, ha jó kedve volt. Városi forgalomban, és sietve kb 3,5 l/100km (MOL kúton tankolt 95-ös benzin), plusz kb 0,1 l/100 km Shell full szintetikus 2T olaj volt amit behörpintett. Leghosszabb "túrám" a járgánnyal egy kb 130 km-es kis motorozás volt egy haverommal (ő a saját mocijával jött természetesen), 3 víz-wc-cigi szünettel megszakítva. Erre a távra is nagyon kényelmes volt, és így, egyenletesen 60-65-tel haladva a túra végére alig mozdult meg a benzinszint jelző. Egyedül a nyakam fájdult meg egy kicsit, de az szerintem a sisak megtartásának tudható be, nem a moci hibája. Fenntartási költségei az üzemanyagon kívül szinte alig voltak.
Majd jött a feketeleves. Önhibámon kívül totálkárosra törtem. Az okozó elismerte a felelősségét, biztosító fizet, de csak totálkárt.
Az egyetlen negatívumot itt tapasztaltam, a nem "fogyó" alkatrészek nagyon drágák hozzá, szóval irreálisan magas lenne javítani.
Szóval egy a lényeg, ha ilyen motorod van, karban tartod, ápolod, és nem töröd össze, akkor meghálálja a törődést, és éves szinten kb 4-5 pizza árát (de inkább annyit se) kell ráköltened az üzemanyagon túl.
Egyetlen kellemetlenség ami mindig előjött, hogy a téli pihenő után, ha nem idítottam be kéthetente 5 percre télen, kb 60-70 rúgásra indult, de szerintem ezzel nem volt egyedül.
Csak azért nem ilyen lesz a következő motorom, mert már nem lehet kapni újonnan, használtan se nagyon látok, amit meg igen, az elég elhanyagolt.

Hibalista

- - 9500 km környékén elkezdte folyatni a karbi a benzint, karbi felújítás lett belőle, valami 25ezer HUF - - évente gyertyacsere (nem elromlott, ezerpárszáz forint évente nem tétel, szerintem kétüteműben nem árt min. évente cserélni, vagy 2000 km-enként) - - évente lecseréltem benne a hajtómű olajat - - olajszint visszajelző döglődött a vége felé, de bajt nem csinált. - - akksit megevett kettőt, az én hanyagságomból, benne hagytam télire, állásidőben

Ide hordtam szervizbe

Véró Autó Hódmezővásárhely, kötelező 1000 km-es szervíz

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Eric Motor Szegedminden egyéb, amit otthon nem tudtam megoldani (kevés ilyen volt, átlagos karbantartások otthon elvégezhetők)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9900
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? QuattroNove 49x
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.