A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Grand Dink 125 2006 (125)

Grand Dink 125 2006 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jobb, mint gondolná az ember

Szöveges ítélet

Egy Suzuki Address V100-as robogót kellet lecserélnem egy nagyobb, testesebb gépre, mivel rájöttem, hogy 100 kg élősúlyt mozgatni lakott területek közt elég komoly feladat. Elég nehéz volt rendszámos nagytestű, nagy plexis gépet olcsón felhajtani, de végül sikerült. A név és a hozzá fűződő "kínai vacak" szlogen rám is nagy hatással volt. Bizony féltem tőle. Aztán kiderült, hogy nem kínai és nem vacak. A hidegindító cseréje után (már így vettem) pöccre indult, szépen húzott, jól ment. A gyorsulása megegyezett a kétütemü Suzukival a négy ütem és jelentős súlytöbblet ellenére is. 60-ig nagyon jó, 60-80 között picit visszaesik, aztán 80-tól 110-ig megint jó. Ekkor el is érjük a végsebességet, amit elég jól tud tartani, emelkedőn is max. 90-ig esik vissza (óra szerint). A dobogókői kanyarokban felfelé néha vissza is kellett engednem a gázt (persze a para miatt).

Az óriásplexi remek találmány, egy súlyosabb szembejövő kamionnál az ember könnyen lefejeli belülről a vákum miatt. Gyakorlatilag szélmentes közlekedést biztosít, csak ne essen az eső, mert akkor a roló lemegy és csak állva érdemes közlekedni. Ablaktörlő lenne a megoldás. A vízvédelme egyébkébként szinte tökéletes, a cipő is száraz marad. Nagyobb szélben sem jelent hátrányt, még oldalról kapva sem. Hátszélnél viszont tiszta RedBull, mert szááárnyakat kap. A 12-es kerekek sima úton nagyon élvezetes motorozást biztosítanak, de a kátyúknál érdemes a nemlétező biztonsági övet bekötni, ha nem akar az ember lobogni a motor után. (Ez mondjuk minden robogóra igaz). Az elöl, hátul tárcsafék nagyon jól végzi a dolgát, jól adagolható. A fékbetét sem vészes, mert a gyárinak 5000 Ft párja. A hangja elég megtévesztő, mert a jófülü gyalogos nagymotort vár a mély, dörmögő hangtól, de csak csak egy robit kap. A fogyasztása a hidegindító cseréje után leesett fix 3,5 literre. Ezt szinte minden stílusban tudja. Két személlyel sajna nem tudtam tesztelni, mert nem találtam magam mögé elég vékony utast. Az üléspozíció egyébként nagyon kényelmes, a mini háttámla a hosszabb utakon nagy segítség. A ferde lábtér akár robogós, akár chopperes pozíciót is megenged, de akár keresztbe is rakhatom a lábam, mert hely van. A műszerfal gazdagon felszerelt, bár a napi számláló nagyon hiányzott. Az ülés alatt méretes, de inkább lapos csomagtér rejtőzik. Felnyitható bukósisak sajna nem fér bele, de egy robis-plexis biztosan. Merem ajánlani mindenkinek akár hosszabb távokra is. Sajna felültem egy 750-es gépre és ez megpecsételte a sorsát :-)

Hibalista

- Km-spirál (én törtem el) 2500 Ft, hidegindító szelep 8000 Ft (munkadíjjal)

Ide hordtam szervizbe

Dorog

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.