Inkognitóban a legjobbak közt...
Szöveges ítélet
ET 4-es Vespa után döntöttem úgy hogy veszek egy ilyet. Először új LX 125-ös vespát akartam, de rohadt drága..(950 ezer, ez irreális.) Ez az Agility city 460 ezer volt, elöl hátul tárcsafékkel, és 16-os kerekeivel. És valójában ugyanazok a paraméterei mint az LX-nek. Tehát fele árért ugyanazt kaptam vadi új gépet. Kellemes jók a menettulajdonságai, kissé kemény a rugózása, annak ellenére hogy a 16-os kerekek jobban kezelik le a kátyúkat. Nyomoztam mielőtt megvettem, jók a szervíz visszajelzések, és a használói vélemények. Az ár-érték arányról nem is beszélve. Tényleg 2 és 3 liter közt fogyaszt 100-on de a 6.5 literes tank kissé szűkös. A benzin mutató jótékonyan csal, mivel mikor már fekszik a piros minimumban, még mindig ki tudja mennyi anyag van a tankban.
Hibalista
- Valójában eddig semmi sem romlott el rajta. Remélem ez így is marad
Ide hordtam szervizbe
Scooter.hu kft Üllői út 103. Nagyon rendesek és segítőkészek.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | VESPA ET4 | Következő motorja? | Piaggio Beverly 500 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |