A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

Agiliy 50 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Így jó nekem, ahogy van

Szöveges ítélet

Munkahelyet váltottam, és a biciklivel már messze lett volna, azon túl az útviszonyok nem kedveztek a biciklizésnek (szűk úttest, mindig leszorítottak). A bicikli után egy álom: kényelmes az ülés, a lámpából nem merül le az elem, rugózik, 2-3x gyorsabb, rengeteg a pakolóhely stb. Szóval számomra kategóriákkal nagyobb ugrást jelentett. Mivel még nem motoroztam ezért használtat vettem, mert tudtam, hogy a tapasztalatlanságom miatt fogok vele borulni, ami be is jött mert 3x cseréltem rajta tükröt. Minden nap használtam, és a téli viszonyok elég hamar kikezdik az állapotát. Azóta nagyon megszerettem robogózni, mert rendkívül praktikus jármű. Azóta ha tehetem akkor minden hová ezzel megyek, még a hidegbe is. A motor tökéletesen illik a személyiségemnek, és azóta is meg vagyok elégedve a járművel. Úgy érzem, mintha rám szabták volna. Azóta munkahelyet váltottam és nincs már napi használatban.

Megyeszékhelyen használom többnyire a városban és a teljesítménye ide elég. Egyetértek azokkal, akik azt mondják, hogy Bp-re ilyet már nem szabadna venni, mert oda már kevés lenne.

A fogyasztásáról azt tudom mondani, hogy városon kívül 50km/h-ás sebességgel haladva 1,65L. Ennél kevesebbet nem lehet kihozni. Városban takarékosan használva olyan útszakaszokon, ahol néha lehet 40-nel is menni, akkor 2L. Városban forgalmas útszakaszon haladva tartva a forgalom tempóját 2,3L. Ennél többet még nem fogyasztott nálam. (68kg vagyok)

A fenntartása egy ilyen robogónak pitiáner összeg. A biztosítás meg a fogyasztás meg a szerviz és az értékvesztés, kb. havi 6000Ft, ha mindent beleszámolok, és akkor szinte mindenhová ezzel megyek.

Nagyon fontos, hogy mindenki úgy válasszon robogót, hogy az illeszkedjen a igényeihez, és milyen követelményeket teljesítsen. Ha valaki rosszul méri fel ezeket a legelején, és nem körültekintő, akkor csak negatívumokat fog írni róla, mint ahogy egy pár ítéletnél ez kiderült. Fontos nem elfelejteni, hogy ez a nevében is mondja: SMKP. Ne várjunk irreális dolgokat tőle.

Nekem csak egyetlen bajom van ezzel a robogóval: hivatalosan nem szállíthatok másik személyt rajta. Ha egyszer el fogom adni, akkor ez lesz az oka.

Hibalista

- - motorban két tömítőgumi elért, mert 3 évig egy helyben állt a motor
- - kilométer spirál eltört 5000km-nél

Ide hordtam szervizbe

az olajcseréket és a szűrőcserét én magam oldom meg.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Volt Kymco kereskedés, eddig csak jókat írhatok.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 281
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? bicikli Következő motorja? még nem gondolkodom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.