Így jó nekem, ahogy van
Szöveges ítélet
Munkahelyet váltottam, és a biciklivel már messze lett volna, azon túl az útviszonyok nem kedveztek a biciklizésnek (szűk úttest, mindig leszorítottak). A bicikli után egy álom: kényelmes az ülés, a lámpából nem merül le az elem, rugózik, 2-3x gyorsabb, rengeteg a pakolóhely stb. Szóval számomra kategóriákkal nagyobb ugrást jelentett. Mivel még nem motoroztam ezért használtat vettem, mert tudtam, hogy a tapasztalatlanságom miatt fogok vele borulni, ami be is jött mert 3x cseréltem rajta tükröt. Minden nap használtam, és a téli viszonyok elég hamar kikezdik az állapotát. Azóta nagyon megszerettem robogózni, mert rendkívül praktikus jármű. Azóta ha tehetem akkor minden hová ezzel megyek, még a hidegbe is. A motor tökéletesen illik a személyiségemnek, és azóta is meg vagyok elégedve a járművel. Úgy érzem, mintha rám szabták volna. Azóta munkahelyet váltottam és nincs már napi használatban.
Megyeszékhelyen használom többnyire a városban és a teljesítménye ide elég. Egyetértek azokkal, akik azt mondják, hogy Bp-re ilyet már nem szabadna venni, mert oda már kevés lenne.
A fogyasztásáról azt tudom mondani, hogy városon kívül 50km/h-ás sebességgel haladva 1,65L. Ennél kevesebbet nem lehet kihozni. Városban takarékosan használva olyan útszakaszokon, ahol néha lehet 40-nel is menni, akkor 2L. Városban forgalmas útszakaszon haladva tartva a forgalom tempóját 2,3L. Ennél többet még nem fogyasztott nálam. (68kg vagyok)
A fenntartása egy ilyen robogónak pitiáner összeg. A biztosítás meg a fogyasztás meg a szerviz és az értékvesztés, kb. havi 6000Ft, ha mindent beleszámolok, és akkor szinte mindenhová ezzel megyek.
Nagyon fontos, hogy mindenki úgy válasszon robogót, hogy az illeszkedjen a igényeihez, és milyen követelményeket teljesítsen. Ha valaki rosszul méri fel ezeket a legelején, és nem körültekintő, akkor csak negatívumokat fog írni róla, mint ahogy egy pár ítéletnél ez kiderült. Fontos nem elfelejteni, hogy ez a nevében is mondja: SMKP. Ne várjunk irreális dolgokat tőle.
Nekem csak egyetlen bajom van ezzel a robogóval: hivatalosan nem szállíthatok másik személyt rajta. Ha egyszer el fogom adni, akkor ez lesz az oka.
Hibalista
- - motorban két tömítőgumi elért, mert 3 évig egy helyben állt a motor
- - kilométer spirál eltört 5000km-nél
Ide hordtam szervizbe
az olajcseréket és a szűrőcserét én magam oldom meg.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Volt Kymco kereskedés, eddig csak jókat írhatok.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 281 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | bicikli | Következő motorja? | még nem gondolkodom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |