Igásló
Szöveges ítélet
Még 500 km és a motor ingyen volt, annyit spóroltam vele! Így közel a 15 ezerhez egy hibával szerintem bármelyik autó is megirigyelhetné a megbízhatóságát. Nekem igásló kellett és nem táltos, és ez húzza is az igát.
Olajat most kezdte egy kicsit enni, de állítólag egy 20 forintos szimmering csereberével ez is megoldott lesz!
Télen kicsit nehezen melegszik, minimum 5 percet járatom, mielőtt ráülök, mert nem bír el.
Nyáron 2 liter alatt fogyasztott, most kb. 2,1-2,2 között. A tükre legendásan sz*r, le is cseréltem, mert gyakorlatilag csak azt láttam a gyáriban, hogy még megvan mindkét karom, másra nem volt jó.
Akinek munkábajárni kell, az ilyet vegyen! Napi 50 kilométert megyek vele már több mint egy éve, és még csak egyszer hagyott cserben, de ott is a gyertya adta be a kulcsot, és nem volt egyértelmű, hogy tényleg az volt, mert később találtunk egy szétcsúszott érintkezőt.
Csak ajánlani tudom
Hibalista
- Gyertya, 8000-nél, visszavittem, rögtön kicserélték. Csak hétköznap délelőtt kellett keresnem utánfutót hogy visszavigyem...
Ide hordtam szervizbe
Kymco Csepel
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |