A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco

People S 250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Honda ez valójában, nem vitás

Szöveges ítélet

Ingázó járgányt kerestem, tavasztól őszig, kocsit leváltani, spórolni a benzinen és élvezkedni 2 keréken. Volt már sokféle kismotorom, végigmentem a tanulólétrán, 400 cm3-ig. Kétkedve nézegettem a Kymco robogókat, egy kategóriába tettem a többi távolkeleti (nem japán) típusokkal, mint a Keeway, Motowell, Benelli és társai, de hiba volt.
Aki nem tudná, utánaolvastam, több emberrel beszélgettem és a tények a következők: A Kymco már a 60-as évektől, azaz 50 éve gyárt motorokat Taiwanban (tehát NEM kínai!) és valójában Honda motorgyártással kezdték. Konkrétan a Honda motorblokkjait a Kymco gyártotta megrendelésre, Honda szintű minőségellenőrzéssel. Távol-Keleten a Kymco-ból milliókat adnak el, az egyik legmegbízhatóbb típusnak tartják, különösen a 125ccm feletti 4 ütemű blokkokat.
Ezt saját tapasztalatból is igazolhatom, amíg nálam volt a motor, soha nem hagyott cserben, apróságokat kellett cserélni csak, egyszer km spirál szakadt el (első kerék szerelésnél vmi barom megtörte a bowdent), és egyszer az oldaldekni tömítését kellett cserélni.
A motorhoz már itthon is minden alkatrész van és kapható, ha nincs raktáron, akkor rendelhető és pár nap alatt érkezik.
Nekem konkrétan a People S 250 formája sokkal jobban is tetszik, mint a sima retro hangulatú People-é, de hát ízlések és pofonok.
Bátran merem ajánlani bárkinek, akinek 50-125 cm3 már kevés és szeretne nyugisan 90-100-as tempóban akár túrázgatni is. Szélvédelme nem az igazi, tehát 100 felett már eléggé szeles, mintha csupasz motoron ülne az ember, pedig 140 körül van a vége a tempónak.
Fogyasztása jobbkéz függő, 3 literrel is elketyeg, de 4-et is meg tud enni, ha nyélgázon eteti az ember városban. Nekem átlagban pont a kettő közt volt, 3,5 liter szerintem baráti egy 250-estől.
Összességében nagyon megszerettem, csak azért adtam el, mert pénzre volt szükség és ezt tudtam a leggyorsabban eladni. Sajnáltam, újra vennék ilyet, ha tehetném.

Hibalista

- Km spirál, jobb dekni tömítés, tűzkarika

Ide hordtam szervizbe

Scooter.hu, Bp, Üllői út, hivatalos márkaszervizMaximálisan korrekt, segítőkész kis csapat, hozzáértő szerelő szaki, a típusok a kisujjában vannak, jó áron dolgoznak. Egyetlen hátrány talán, hogy általában be vannak telve, nehéz 1 héten belül időpontot kérni, mindig tele van a bolt is használt és javításra váró motorokkal. De számomra ez is csak azt jeézi, hogy sokan bíznak bennük, mert jól dolgoznak.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Lepo01, Bp, Bojtár utca, független szervizLojzit érdemes keresni, egy figura, de beszédéből is lejön, hogy nem ma kezdte a szakmát. Nem kellett nagy dolgot csinálnia a motoron, de érezhetően igényesen dolgozott odafigyelve a részletekre is. Mondjuk itt a munkadíj elég borsos, ezért a 7 pont.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? XZ400 Következő motorja? CB 500 Four, talán az 1977-es kiadásból még lehet találni igazán szépet :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.