Füst- és bűzmentes robogó, akiknek számít a jövő
Szöveges ítélet
Kezdeném ott hogy; 4 ütem, 12”-os kerék, nagy test, olcsó fenntartás, alacsony vételár, és ami a legfontosabb hangtalan motorozás.
Szerettem volna egy robogót, ami modern, nagy és nem büdös (2T). És akkor megláttam a reklám lapot, és máris beleszerettem. A kereskedésben mikor kipróbáltam teljesen oda voltam meg vissza olyan halk volt és kényelmes. Sok idő nem is kellet, már csak a szín kiválasztása és megvettem. Második nap el is dőlt, mert becsukódott az oldalkitámasztó. Utólag szóltak a kereskedésben, hogy ezt a részét inkább mellőzem és használjam a bakot.
Kb. 1200 km-nél úgy döntöttem, hogy megkapja a gyári 70-es hengert, mivel kidugaszolva sem ment úgy ahogy én szerettem volna. Egy kicsit hangosabb lett de még belefér. Most már tökéletes, pont olyan amilyet én szerettem volna.
A világítása eszméletlen jó, a fékei is jól harapnak és a kapcsolói is jól működnek. A fogyasztása szerintem elfogadható (kb. 3l 100km-en 95kilós súlyom alatt és 80%-os húzatással). Idáig mindig pöc-röf indult és sosem hagyott ott sehol. A háttámla szerintem egy eszméletlen jó ötlet volt mivel kényelmesebbé teszi az utazást. A hátsó sárvédő rövid és ezért feldobja a vizet. Én megoldottam egy rozsdamentes acéllemez hosszabbítással, ami már a motor dísze.
Összesítve csak annyit; köszönöm a KYMCO-nak, hogy létrehozta ezt a számomra tökéletes gépet.
Egy öreg motoros
Hibalista
- nem romlott el csak alapból megbízhatatlan a kitámasztó
- szánja-bánja a fékkar és némi idom festék
Ide hordtam szervizbe
Csepel city
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
magam, amit tudok
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |