A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Xciting 250 2006 (249)

Xciting 250 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Ettől nem lesz nagyobb a férfiasságod, de azért még jó!

Szöveges ítélet

Sajnos sok olyan motoros van, aki a robogóst nem tartja igazi bikernek, annak ellenére, hogy lehet, hogy az a robogós sokkal többet megy, mint ő a csilivi nagyköbcentis motorján, amit csak napsütéses időben veszi elő… E rövid és mélyenszántó eszmefuttatás után – amit sajnos személyes tapasztalatok szültek - sejthető, hogy olyan robeszról lesz szó, ami napi használatban van, így elég hiteles tapasztalatokat tudok megosztani vele kapcsolatban.
Pár nagyobbacska moci után (CBF500, kis stílusváltás után VT750), sajnos anyagi okok miatt meg kellett válnom a szeretett vastól. Mint annyi motorosnál, így nálam is nemsokára azonban jött a vakarózás, hogy azért mégiscsak kéne valami kétkerekű, ami olcsó, igénytelen, a fenntartása nem sok, de azért mégsem ötvenes. Ekkor jött a képbe a Kymco, amit viszonylag jó áron és kevés kilométerrel sikerült megvenni. Jó,jó, tudom, hogy nem egy japán motor, de a neten azért utánanéztem, és elég jókat írtak róla. Természetesen meglehetősen furcsa volt az elején, hogy nincs a lábam között a motor, nem tudok váltogatni, de lassan megszoktam. Két éve van meg, kora tavasztól késő őszig minden nap vele járok munkába, plusz hétvégenként is használjuk olykor a párommal. A két szezon alatt kb. 7000km-t tettem bele. Amit ráköltöttem: egy új akksi (mivel megvétel előtt sokat állt), két időszakos szerviz (mivel a műszaki érzékem hagy némi kívánnivalót maga után, és türelmem sincsen), egy defekt (első gumi, finom volt…).
Ha az előnyös tulajdonságairól kérdeztek, ami először eszembe jut, a jó értelemben vett igénytelensége. Használtam hidegben, kánikulában, esőben, ködben, mindig pöccre indult úgy, hogy a kertben áll egy ponyva alatt. A fogyasztása kb. 3,5 liter, amit nem tartok soknak. A végsebesség tekintetében nem egy gepárd, de hát csak 250-es. Tehát egy személlyel (kb. 100kg vagyok) óra szerint 130, de ez már kínzás neki, és nekem is. A tartós 100-110-et viszont szereti, ekkor éppen 7000-ret forog, 8-tól piros. Gyorsulása úgy 70-ig jó, utána már megfontolt, kb. 110-től a 130-as végsebességig pedig van ideje a vezetőnek az élet nagy dolgain mélázni. Viszont érdekes, hogy két személlyel sem romlik számottevően a „dinamika”. Az ülése kényelmes, akár két személynek is. Az ülés alatt elég nagy a kivilágított(!) üreg, elfér benne egy teljes és egy nyitott bukó, és még mobiltöltő is van. A szél- és esővédelem elég hatásos, az első burkolat és a plexi sokat felfog. A műszerfal szerintem szép, a km órán kívül fordulatszámmérő, hőfokmérő és benzinszintjelző is van.
Mivel a prémium kategóriától némileg messze van, így negatívum is akad. Először is a gyárilag felszerelt Kenda márkájú gumik kritikán aluliak. Ridegek, esőben csúsznak. A defekt után feltett Metzeler egy kánaán hozzájuk képest. A műanyag burkolat bár nem zörög, de az illesztéseknél, valamint a sorjás széleknél azért látszik a költséghatékonyság. A fékek eléggé nyúlósak, és az első teleszkóp sincs a helyzet magaslatán, eléggé puha. A hátsó teló pedig minden megázás után nyikorog, ami kicsit idegesítő. Egyhengeres lévén elég határozott remegéssel adja tudtára a motor, hogy működik, a tükrök elég durván tudnak rezegni. Apropó, tükrök. Az enyém még a korábbi verzió, aminek a tükrei a burkolaton vannak, ami elég dizájnos, de a nagy részükben a vállamat látom. Asszem 2007-től már a kormányra szerelték gyárilag őket.
Szerviz: ahogy tudom, Kymco-t már nem forgalmaznak itthon, szervizelésre a Wilkerhez hordom. Mivel alkatrész még nem kellett hozzá, csak a kötelezőkre hordtam, így alkatrész ellátottságról nem tudok nyilatkozni, a szerviz megfelelő volt.
Összefoglalva akinek egy megbízható, igénytelen, olcsó közlekedési eszközre van szüksége megbocsátható hibákkal, jó helyen keresgél, de a kávézók előtt nem emiatt fogják megbámulni.

Hibalista

- Első lámpa izzócsere
- Első gumi csere - nem az ő hibája

Ide hordtam szervizbe

Wilker Kft. Fót - a megbeszélt időpontra elkészültek, a megbeszélt összegnél nem fizettem többet.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.