Erő és kényelem 150 köbcentivel
Szöveges ítélet
Mielőtt megvettem egy 50-es Yamaha Jog-om volt de azt hamar kinőttem. Aztán gondolkoztam hogy olyan motor kéne ami városban is bőven elég erős de néha kisebb túrákat is be lehet vállalni vele akár barátnőmmel kettesben. Ezért fontos volt hogy nagytestű legyen, kényelmes, keveset egyen és tudjon utazóban egy 90-100-at. Ezért inkább 150-eseket nézegettem amik kicsit erősebbek mint a 125-ösök. Szinte biztosra kinéztem magamnak egy Yamaha Majesty 150-est ami patika állapotú volt de majdnem 300 rugó...és akkor egyik nap megakadt a szemem egy 150-es Dinken rendszámmal, műszakival, papírokkal mindössze 130-ért. Gondoltam megér egy próbát. Elmentem megnézni, de kicsit féltem a márkától viszont miután mentem vele egy kört nagyon megtetszett. Eszméletlen kényelmes volt és az ereje az kérem szépen teljesen más dimenzió volt az 50-eshez képest. Aztán el is hoztam. Na gondoltam most biztos el fog romlani rajta valami mert nem létezik hogy egy rendszámos, papíros ilyen állapotú gépet valaki 130-ért ad....aztán csak mentek bele a kilóméterek és csak ment csak ment csak ment. Elvittem nem egy szerelőhöz átnézni akik azt mondták, hogy nagyon gatya állapotban van a motor inkább ne menjek vele a sarokig se...aztán a motor cáfolt...végigcsináltam vele a telet minden hiba nélkül. Minden reggel azonnal indult, ment, tette a dolgát. Aztán annyira magabiztos lettem vele hogy bevállaltam vele egy olyat amit nem kellett volna. Januárban, 3 fokban lementem vele autópályán Szegedre meg aztán barátnőmmel vissza. Igazából bírta ezt is de a végére már érződött hogy valami gáz van...kezdett elerőtlenedni. Aztán mikor felértem már olyan füstöt tolt ki magából mint egy régi trabant. De ment. :-) Egy szerelő haverom mondta hogy ez már a végét járja. Aztán elvittem hozzá és csináltunk egy teljes motorgenerált rajta ami nem volt olcsó de úgy gondolom tartozok ennyivel a paripának mivel soha nem hagyott cserben sehol. Még a nagy hidegekben se. Miután megcsináltuk, bejárattam szépen és mintha megint egy új dimenzióba ugrottam volna. Még nem ültem 150-nél nagyobb robogón, de ez olyan volt mintha 250-es lenne legalább. Budapesten nem is volt ellenfelem. Sorban gyorsultam le a sokkal nagyobb motorokat, robogókat. A csúcs az volt mikor mellém állt egy 400-as Burgman akivel gyorsultunk egyet és egészen 60 km/h-ig én vezettem.
Egy szóval imádom a gépet, nagyon jó motorok a Kymcok. Városban nem kell ennél több, országúton is jól érzi magát még két személlyel is. Viszont autópályán már kezd elfogyni. Ettől függetlenül nyugodtan fel lehet vele menni mert a 100-as utazót még két személlyel is tudja csak arra kell figyelni hogy ha beérünk egy kamiont akkor azt körültekintően előzzük meg mert sokáig fog tartani.
Hátrányként annyit tudok felhozni hogy a lámpája elég gyenge, kb. a reflektor lenne elég tompítottnak. Aztán szélvédelme ugye nem nagyon van, mondjuk az enyémen nincs is plexi. Aztán a hátsó lábtartó az elég furán van kivitelezve, nem tudom ki az akinek ez kényelmes de barátnőm hosszabb utak során már panaszkodott rá.
Hibalista
- -teljes motorgenerál ( 60.000ft) De ez egy 17 éves motornál nem hiba.
Ide hordtam szervizbe
haverhoz
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Jog 50 Next Zone | Következő motorja? | Downtown 300 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |