A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » People 250 2006 (249)

People 250 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
4,8(5 db)

Élmény vele az életem

Szöveges ítélet

95 %-ban városban használom. Azért robogózom, mert jól lehet pakolni, megvéd a szennyeződésektől, sőt balesetnél is jól vizsgázik egy komolyabb robogó pl. lábvédője ( tapasztalat ). Az 50-es robogók szerintem veszélyesek, mert nem tudnak vele tempót diktálni, csak próbálkoznak tartani a tempót. A Kymco People 250 -ről. A teljesítménye maximálisan elég arra, hogy városban én határozzam meg, hogy az autósok előttem, vagy mögöttem menjenek ( ez nagyon fontos ). Egyébként a vége kb 136 km / h, de mivel tudomásom szerint a motort főleg Olasz segítséggel fejlesztik, a szokásos Fiat trükköt itt is bevetették, vagyis az óra mindenkor 10-zel többet mutat. A gép 70-nél ( ideális tempó a városban ) gyönyörűen duruzsol, s 3 körül eszik. A fékek nagyon hatásosak, ( tárcsa elöl-hátul ) elégséges csak a mutatóujjaimat használni. A vízhűtés perfekt. A gép minden elemében érezni az igényességet, s ez főleg a kezelőszervek kifinomultságában "hangjában" teszi vonzóvá az egészet. ( annak idején, mikor a motort megláttam, ez tetszett meg benne. ) Nagyon szeretem, hogy igazi nagy kereke van, ami a biztonságos úttartáshoz és járdáról le-fel menetben elengedhetetlen. A rakodási lehetőség külön kincs a motornál. A csomagtartóba elfér: egy plusz bukó, egy 160 cm-es lánc, egy vízhatlan kezeslábas. ( ezek elengedhetetlen tartozékok ). A hátsó külön doboz pedig bármivel megpakolható, akár plusz bukóval, plusz táskával, stb. A lábrésznél elfér egy hatalmas sporttáska, rajta az aktatáskám, de szoktam egyedül úgy közlekedni, hogy a hátam és a doboz közé berakok egy 60X40X40-es kartondobozt, a lábrészhez pedig ugyan kisebb dobozokat, de kettőt, hármat. Az ülés nagyon kényelmes. A tükröket imádom, mert gyönyörúek, s nagyon okosan van kitalálva, hogy ha át kell állítani, akkor nem kell hozzá semmiylen szerzámy, csak egy kis odafigyelés ( egyébként számtalan ilyen kis "tapasztalat" van bele tervezve a gépbe, amibpl nagyon látszik, hogy az Olaszok keze benne van a tervezésben. De ha ez kamu és az anyacég csinálja, akkor is azt mutatja, hogy nagy tapasztalattal rendelkeznek. Nagyon szeretem például, hogyha ritkán lemosom, akkor áttekinthető, egyszerű felületek vannak rajta, nem kell "szondát vezetni" a különböző megközelíthetetlen helyekre. ( mellesleg az utóbbi időben bespricnizem nagyhatűsú zsíroldó folyadékkal az egészet, majd Kerherrel lenyomatom, s cseppmenetesen, gyönyrűen szárad ). A lámpákról. Minden fényforrás gyönyörű rajta, s hatásos. A fényszóró ereje az autókéval vetekszik, viszont mindamellett, hogy nagyon könnyű állítani ( ez is örömforrás volt a régi motoromhoz képest ), igazából nem tudom jól beállítani, mert vagy a tompított világít jó tévolságba, vagy a fényszóró. Összefoglalva: a motor nagyon megérte az árát, a szervízben nagyon normálisak, megbízhatóak, ez a harmadik szezonom, de nem volt semmi prpbléma a géppel, pedig áprilistól november közepéig autóban nem nagyon ülök. A hátrányairól: aki finnyás, az "köpködni" fog ( engem is zavart eleinte ) a motor súlypontjára, éspedig az elöl, a kormány alatt elhelyezett hűtő kapcsán fellépő nagyobb súlyhatásra, ami tényleg furcsa, amíg meg nem szokod. Utána kifejezetten "úrias, tekintélyes érzést kelt. Ami nagyon rossz, hogy a központi sztender nagyon alacsonyan van. Ez főleg akkor rossz, ha mondjuk a szintén 90 kg körüli fiammal megyünk ketten, akkor bizony le-leér, de nem baj, mert legalább belkarcolunk a járdaszegélybe. ( mellesleg jól bírja ezt is, pedig nem egyszer "értünk már le" ). A másik negatívum a hátsó rugó, ami kevés két 90 kg-os utas esetén, lel-lekoppanunk, de ezt combból nagyon jól lehet kompenzálni. ( mellesleg amikor a másik fiam is felül, az összesen 270 kg-val is vígan megyünk ).
Összességében nekem az a vélményem, hogy imádom ezt a mocit, sajnos az árpolitikája a cégnek ettől az évtől változott, ami nem fogja segíteni az eladásokat. ( Én még nagyon jól vettem: 600 + regadó ). Használtban például nagyon tudom mindekinek javasolni ezt a gépet, mert aki az én időmben megvette, s most eladja, az nem tud kérni érte többet, mint nagyjából a 60 %-ot, ami kevés kiométernél főnyereménnyé teszi ezt az amúgy nagyon stílusos és egyedi fizimiskájú jószágot.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Csepelre a szervízbe

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.