Egyszerhasználatos megbízhatóság
Szöveges ítélet
2006. nyarán vettem, újonnan. Első kötelezö szervíz 300 km-nél. 3 hét alatt hajtottam bele kíméletesen. Szervíz előtti nap vettem észre, hogy a gyújtás felőli főtengelyszimmeringnél szivárog az olaj. / olajszint : max. / Felvetettem ezt is a szervízlistára, mint a gyárihoz képest magas fogyasztást. Két nap múlva mehettem érte. 6500 ft-ot fizettem a kötelező szervízért. / Olajcsere: 0.8 liter a motorba és 0.1 liter a hajtóműbe. / A szervíztől 50 méternél jobban nem tudtam eltávolodni, mert nem húzott, csúnya hangja volt és leállt. A kereskedő szerint semmi komoly baja nem volt, de addig- addig próbálgatta, amíg be nem állt alatta a motor. Ki kellett dobni: hengert, dugattyút, gyűrűket, csapszeget, főtengelyt. Lényeges, hogy volt benne elég olaj, tehát nem szervizelési hiba volt. Kértem a cseréjét, de azt megtagadták, a pécsi vezérképviselet is elfordult. A kereskedő egyenesen szemtelen és kioktató volt.
Nekem pedig nem kell olyan motor ami 300 KM! után beáll.
Most a bíróságon van az ügy.
Hibalista
- henger, dugattyú, gyűrűk, csapszeg, főtengely, szimmeringek, tömítések
Ide hordtam szervizbe
Motor - Rock KFT. GYŐR
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |