Dinamikus, de nincs neve
Szöveges ítélet
KÉNYELEM:
-jó:
1) 176cm vagyok, nekem jó. SŐT lányomat úgy viszem oviba, hogy elém áll, ennyi hely van a lábnak, hogy ő még a két lábam közé tud állni, négy éves
2) ülés kellemesenpuha, nem túlságosan, de gond nincs vele.
-rossz: kényelem szempontból rossz nincs, talán, a rugó lehetne puhább.
KEREKEK:
-jó: nagy kerekek. Nemtom hányas, akkora, mint a Simsoné. Bp-i kátyús utakon ez életmentő.
-rossz: NEM sportmotor, nem sportkerekek, szóval kanyarban ne döntögess, hanem lassíts.
Elektronika:
minden tökéletes rajta, még semmi nem romlott el. Oké hogy még egy éves sincs, de már 7000km benne van
Megbízhatóság:
-és semmi más sem romlott még el rajta!! Igaz a rezonancia miatt néha elhagyok egy csavart a kipufogó króm díszborítójából, de három tartja, rendszeresen rá kell kukkantani, néha belerakni egy csavart. Na ez legyen a legnagyobb bajom.
Nem annyira jó: tükör szerintem kicsit rövid rúdon van, ezáltal főleg a saját karomat látom benne. Néha tornázni kell hogy kilássak hátra, vagy kéne rá másik tükör.
Beindítás:
-önindítós és KÉT HETE raktam le mert már csúszik az út, egyébként tehát kipróbálva nyári nagy melegben és téli jéghidegben: MINDIG szépen beindul. Az automata szivatót nem szeretem, ha nagyon mínusz van, akkor sokáig szivatja saját magát.
TÚLMELEGEDÉS??? simsonomnál tapasztaltam ilyet, azért írok róla: ennél NINCS, tartósan is simán bírja a végsebességét
Közlekedés:
nagyon dinamikus. Ötvenes hengerrel ki sem próbáltam, a hetvenessel nagyon jól gyorsul, ami városban jó, a fékek is jók rajta. A végsebessége régebben 90 fölött volt (nyolcvanig mér, azon túlment kb tízzel aztán megállt, tovább nem fordul a kmmutató), mostanra szerintem picit elnyúlt a hajtószíj vagy mi, most olyan 85 a vége. Emelkedőkkel sincs semmi baja!
Fogyasztás:
hát nem egy kiskaliberű ingyenvalami, szóval kétütemű motor, hetvenes sporthenger:
nagymama-üzemmódban 3 liter (finom gyorsulás, 60-65 utazósebesség)
én használatomban 4.3 liter (najjon sportos gyorsulás és 80 körüli utazósebesség)
Fontos hogy Bp-en a városi forgalmat figyelembe véve, simán kihozható lenne a 3 literes fogyasztás, a plusz 1.3l fogyasztás már csak az élvezet díja.
KÜLLEM:
ha szereted a retrót, akkor tetszeni fog.
PAKOLÓHELY:
-ülés alatt van egy csomitartó, amibe NEM fér be a bukósisak, mármint a sima robogósityak beférne, de nekem zárt sityak van az nem fér be. Viszont befér lazán a vízhatlan nadrág és kabát, személyes cuccok mint uzsonna SŐT még az ebédemet is viszem minden nap, és ha hazafelé venni kell valamit, még az is.
-ha mégsem férne meg, a kormány alá felakaszthatsz egy nejlonszatyit egy erős akasztóra
-és még van a kormány alatt egy zárható kis duplarekesz, egyik felében van az aksi, másik üres oda rakhatod pl a brifkót vagy a walkmant, én nemigen használom.
-hátulra meg felrakhatsz egy dobozt mert van neki tartója.
HÁTSÓ ÜLÉS
elvileg csak egy ember utazhatna rajta. Én egyszer vittem utast: 160cm csaj, teljesen kénelmesen elfért rajta, és így is gurultunk 80-nal, tehát két személlyel is majdnem ugyanazt a végsebességet produkálja, na persze nem gyorsul olyan vagányul, de a forgalomban még így is folyamatosan én előztem.
MŰSZERFAL:
van rajta kmóra ami picit lefelé csal szerintem, de nem sokat, illetve ezeknél a sebességeknél nem is számít, hogy tudd, hogy most 73-mal vagy 75-tel mentél. Van rajta benzinszintjelző is, ami szerencsére már akkor nullát mutat, amikor még van pár deci benyád, szóval megbízható. Van rajta egy óra is. Az indexvisszajelző nem csak vilog de látod hogy merre, illetve diszkréten, de mégis elég hangosan kattog, ezért sosem felejted kint. Van még reflektorvisszajelző is rajta, meg alacsony-olajszintet jelző is.
HELY A LÁBNAK:
szerintem 180cm magasságig nem lehet gondja vele senkinek. De mondom én 176 vagyok és még a 4 éves lányomat is oda állítom magam elé, elfér. NYUGI nem vagyok őrült: az ovi itt van a sarkon, kisforgalmú kisvárosi utcában lakom, 10-nél nem megyek gyorsabban, ergo totál biciklikörülményekkel robogózunk csak. A tükör rúdjában kapaszkodik, két oldalról meg ott a lábam mellette.
Szervizköltség:
újonnan vettem, semmi nem romlott el rajta, egyelőre nincs szervizköltségem. Az 1000.km-nél kellett fizetni 3.800Ft-ot, a 4000. km-nél is ilyesmi párezres tételről volt csak szó, a 8000. még csak lesz.
Hibalista
- Mi romlott el eddig rajta: SEMMI igaz 2006 áprilisa óta van csak meg, DE már 7000 km-t belepakoltam. Napi 44km-t teszek meg vele, munkába járok, 22 oda 22 vissza. TALÁN a hajtószíj vagy micsoda, talán ha van ilyen akkor az megnyúlhatott, legalábbis a végsebessége már nem 90 hanem 85 körül van.
Ide hordtam szervizbe
Kymco Motor
www.kymco-motor.hu
Csepelen vannak. Itt vettem, ide hordom vissza kötelező karbantartásokra, mert van rá 25hó garancia. Fontos, hogy pl az 1000 km-es átnézés olajjal mindennel együtt 3.800 Ft-ba került.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
igazából amikor megvettem, eleve úgy hoztam el, hogy fojtás kiszedetve, és nem az eredeti 50-es hengerrel, hanem vettem rá 70-es Malossi sporthengert, 8 felömlőset. Nekem a békási Csiki-Bege lenne közel, emiatt ide akartam hordani, de:
1) náluk ez nem garanciális, mivel nem a gyári henger van rajta, a Kymco Motornál semmi gond nincs a garanciával
2) a Csiki-Bege az 1000.km-es átnézést 10.000Ft +olaj áron csinálta volna meg, holott ez, lásd fent, csepelen ÖSSZESEN 3.800-ba került.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |