A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Grand Dink 50 2006 (49)

Grand Dink 50 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Diétázó táltos

Szöveges ítélet

Éveken keresztül kacérkodtam egy robogóval. Gyermekkoromban atyámnak tőkés relációból sikerült beszereznie részemre egy gokartot. Mikor kinőttem a kartot, nem akartam megválni tőle, kurrens dolog volt az akkoriban. Atyám azzal bírt rá a járgány unokaöcsémnek történő továbbadására, hogy beígért egy robogót 14 éves koromra. Nem kaptam meg, mert az öregem veszélyesnek tartotta. Különösebben nem érdekelt a dolog, azért a gyermekkorom nagyon szép volt motor nélkül is, szüleim sok energiát öltek a nevelésembe, nem rajtuk múlt a végeredmény :) Aztán az évek múlásával, amikor kiszabadulhattunk nyugatra - emlékeztek ugye, mekkora szó volt a valutakeret és a kék útlevél - , pláne talján vidékeken kergetve a tetőcsomagtartós Samarát, a robogók sosem látott kavalkádja felkeltette bennem a birtoklási vágyat. Aztán megint eltelt 17 év, mire tavaly, hosszas nyűglődés után rászántam magam a vásárlásra. Szükségem nincs és nem is volt rá, utasként is legfeljebb ha háromszor ültem motoron 37 év alatt, hobbyból vettem végül is egy 50-es Grand Dinket. A vásárlásnál szempont volt, hogy nagytestű legyen, mivel 192 cm-mel és 95 kg-val enyhén hülyén néztem ki a kismértetű motorokon. A termék akciós volt, bevezető áron adták, kábé 150-200 ezerrel egy hasonló méretű Honda, Yamaha ára alatt. Persze, az olcsóság - már ha közel félmilló forint kevés -nem véletlen. A kidolgozás jó, az, hogy 20 km. után fészkelődök, inkább az én méreteim miatt lehet, mégse limuzinról van szó. A motor elvileg 6,5 lóerős, az önsúlya 130 kg., úgyhogy nem egy gyorsulási bajnok, 50 km/h fölé nem lehet hajtani. Barátom ezeréves ötven köbcis Yamaha Yog-ja ehhez képest brutálisat gyorsul, és a 70-et gond nélkül tartja. Mivel csak relaxációs célokat szolgál a moci, nem zavaró a hervatag menetdinamika, de azt utálom, hogy Babettát és a Simson Schwalbét leszámítva bármely robogó leelőz. Persze, lehet, hogy azok fel vannak fúrva. Tipikus kétütemű, ha túlhúzod a gázt, fuldoklik az üzemanyagtól. A motor szép, a "műszerfal" sok minderől tájékoztat, a gép egyértelműen többet mutat, mint amit teljesítményben nyújt; az ugye kívülről nem látszik, hogy csak 50-es, a kasztni meg ugyanekkora a 250-esen is. A csomagtartó hatalmas, még világítani is tud, egy kisebb bevásárlás cuccait simán elnyeli. Az egyenesfutás jó, de mivel kiskerekű, a kanyarokat nem szereti, fordulásnál észnél kell lenni. A gépkönyv szerint 1000 km, vagy két hónap után kell visszavinni szervizre. A 2 hónap lett meg előbb, visszavittem, a nénikémbe elküldtek, mit vergődök, ha nincs semmi baja a motornak, menjek vissza ezer km. után. Ez nem hozzáállás, de mivel a vásárláskor udvariasak, kedvesek voltak, adtak további kedvezményt is, az 10-es, így átlagban ötös.

Hibalista

- egyelőre semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 730
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.