A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Agility 50 (49 cm3)

Agility 50 (49 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az agyonüthetetlen: tank, málhás szamár, útitárs

Szöveges ítélet

Sokáig kellett nyaggatni engem, hogy bicikli helyett motorozzak. Kerékpárral sokat jártam, ha melózni kellett menni, naponta 60-80 km-t is letekertem a Balaton-parton. Mivel nem közvetlenül a parton lakom, a hazafelé út már igencsak emelkedett. Egy-két 40 fokban hazatekerés után kezdtem morfondírozni, hogy lehet, jobban megérné, mint nyüglődni a biciklivel vagy a napi 7 buszjárattal... Aztán egyszer rávettek, hogy fogjak papírt, ceruzát és számológépet: mennyit ingázom naponta, mennyi idő busszal és biciklivel, busszal mekkora költség ez bérlettel és anélkül. És ha ezt a távolságot egy olyan motorral tenném meg, ami 2,2 - 2,5 liter körül eszik, mennyibe kerülne. Hát, a számok magukért beszéltek (az állandó jegyvásárlás havonta kb. 35-40ezer, a bérlet 17800, míg motorral a legjobban fölfelé kerekített számok is megálltak 13-14ezernél). Jó, vegyünk robogót...

Jó, de milyet? Ki jön nekem segíteni, hogy ne palizzanak át? Hogy kell egyáltalán kezelni???? Kavarogtak bennem a kérdések, de végül megoldódott a dolog: ajánlottak egy pesti motorszerelő srácot. Vele Budapesten volt egy találkozó, ahol a műhelyben megmutatta a bent álló Agility-ket: "na, ilyet nézz az interneten, keresgélj a környéken". Neten persze Siófokhoz képest 50 km-es körzeten belül Agility-t nem hirdettek, de elég hamar sikerült találni egy használt motorokkal foglalkozó helyet, ahol inkább csak hobbiszinten állnak a dolgokhoz hozzá, viszont a neten hirdetett zsákbamacskákhoz képest kb. 30ezerrel olcsóbban megúsztam, garanciát is vállalt, és az eredeti osztrák papírokat és igazolást az ottani forgalomból kivonásról, mindent megkaptam. A pesti szerelő lejött Siófokra a használt motorokkal foglalkozó emberkéhez.

Addig még életemben nem vezettem motorizált kétkerekűt, amíg el nem jött a nagy nap: 2013. pünkösdje. Először a pesti ismerősöm próbálta ki, nézegette, ment vele egy rövidke kört. Túl sokat nem mondott azon kívül, hogy nagyon szép a hangja, de az arcára volt írva, hogy minden rendben van a motorral, ezt ő is elfogadná szívesen. Végülis ő dolgozik naponta ilyenekkel, ismeri a típust... Ennyi meggyőzött, hogy aláírjam az adás-vételit, amit azóta sem bántam meg.

Röpke két hónap alatt beletettem 3600 km-t, többször tettem meg az utat kisfalumtól Budapestig - nagyrészt - a 7-es úton, lakott területen kívül nyélgázon, napi szinten megyek vele 3 km-t a szántóföldeken át vezető földutakon, ahol majdnem tengelyig süllyed a porba száraz időben, használtam esőben, toltam 1 km-t a sárban úgy, hogy centi vastagon belepte mindenét, szóval, nem épp a legkíméletesebb körülmények között kínzom szerencsétlen motort. De jól bírja a kiképzést, akárcsak meredek hegynek föl, mert az is van az útvonalon: szintkülönbség kb. 150-190 méter 2 km-re elosztva. Egyszerűen agyonüthetetlen. És még a fogyasztása is jobb, mint amit a típusról hallottam/olvastam: 1,9 - 2,0 liternél többet nemigen evett eddig.

Eddig a tankoláson kívül amit ráköltöttem:
egy szett tükör: egyik oldalán az eddigi egyetlen borulásomkor sikerült letörni, másik oldalán egy béna helyen való parkolás után - nagy motyóval megpakolva persze - induláskor nem tudtam megtartani, aztán eldőlt, rá a tükörre,
egyszer elfolyt az összes olaj, mert meglazult egy tömítés: a szerelő bevitte utánfutóval a műhelybe, amiért kért pénzt, illetve lemosta a motort, de a többi a garanciába bele lett számítva,
olaj- és légszűrőcsere,
egy újabb légszűrő-tisztítás,
két javítás a berúgókarhoz kapcsolódó bizonyos alkatrészeknél - pontosabban csere,
néhány mosás.

Mindenki, akivel találkozom és kicsit is ért a motorokhoz, gyönyörködik a formájában és a hangjában. Jó érzés, hogy mások is mennyire tudnak örülni annak, hogy milyen elégedett vagyok a motorral. Nem bántam meg. Csak ajánlani tudom! :)

Hibalista

- Tömítés csúszott el a motorblokkban.
- Berúgókar környékén két alkatrész cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Budapest

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Siófok

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9472
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Neuzer Altrix Trek női vázas kerékpár Következő motorja? Na, ilyen nem hiszem, hogy lesz. :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.