A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Grand Dink 125 2006 (125)

Grand Dink 125 2006 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A leghűségesebb társ a kutya után

Szöveges ítélet

Egy 50-es Malagutit cseréltem erre a hajóra, és azóta sem tudok vele betelni. Már az elején furcsa volt, hogy mivel a műszerfal nem fordul a kormánnyal, sokkal inkább lehet motorként vezetni, mint robogóként. A 12 collos kerekek elég picik, kátyúba menve akkorát csattanik az egész, mint a tnt. Elöl-hátul tárcsafék vigyáz rám, igaz már nem a leghatékonyabban, mert a motor előéletéről semmit sem tudok. Először, mikor megláttam a kilóméterórát, teljesen tönkrementem idegileg: 125-ös gépben több, mint 30000 Km? Aztán azt gondoltam, lesz ami lesz, használom amíg szét nem esik. Azóta mentem vele majdnem 7000 Km-t, ezalatt 2-szer cseréltem benn olajat(nagyon jó minőségűt!), meg egyszer első izzót, és ennyi. Indul, megy, kényelmes, erős, még most is.
Mondjuk ha véletlenül 2-hétig nem használom, nehezen indul, de most, hogy minden nap 60-70 Km-t beletekerek, pöccre indul. Gyári 11 lóerős, de abból egy sem veszett el, mert nagyon erős. 60-70 között van egy kis törés, de utána folyamatosan húz a végsebességig, ami 110-120 Km/h. Ja és 100-ra kerek 10 másodperc alatt gyorsul! Szóval városban az autók között kicsit úgy érzem magam, mint egy nagy ezressel az autópályán. Hangja csúcs, gyári dobbal is kb 400-as chopper.
Végére hagytam a fogyasztást. Mikor az izzót cseréltettem, kicsit átnézettem a gépet, és a szaki valami olyasmit mondott, hogy furcsa a benzinellátása, olyan, mint a régi Golf II-en a mechanikus injektor. Hát nem tudom, így van-e, de nálam közúti forgalomban, 90-110-es átlaggal, kevés várossal fűszerezve 2,7 litert fogyaszt!! Ez tisztán városban felmegy 3-ra. Szinte érthetetlen, de igaz.
Végül még annyit, hogy a két év alatt egy rossz köhintése nem volt, és még így 40000 Km-rel is minden nap teljes nyugalommal ülök fel rá. Ajánlom mindenkinek, mert olcsó, keveset fogyaszt, nagyon megbízható, és meg lehet rajt tanulni motorozni is.

Hibalista

- Semmi!!! Na jó, egy izzó kiégett. :-))))

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6700
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.