A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Downtown 300 (300 cm3)

Downtown 300 (300 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kategória csúcsa, a legjobb döntésem volt!

Szöveges ítélet

Kezdjük az elején! :) Futár vagyok kb olyan 30000-35000KM/év amit megteszek a városban munka közben. Ezért érdemes megbízható motor, mert senkinek nincs kedve kiesni a munkából vagy tologatni, motormentést hívni minden héten! Az előző motor egy kínai fos volt sajnos minden héten 2 szer robbantam le vele! Ezért gyűlöltem és muszáj volt lecserélnem! Az egyik kollégám újonnan vett egy Downtown-t amit volt szerencsém kipróbálni és össze hasonlítani a többi 300-as robogóval! Azt kell, hogy mondjam a többi elbújhat. Bármely márka 300-as robogóját nézve mindegyik csak 22-24-26LE ehhez képest a Kymco kidobta a piacra 2009-ben ezt a csodát ami 33LE hozzáteszem a 400-as Burgman 34Le és Bármikor ott hagyom egy lámpás gyorsulásnál! Úgy döntöttem nekem kell egy ilyen dög! újra nem volt pénzem így a neten böngésztem a használtakat. Elég jó árban találtam is egyet amit az első kipróbálás után le is foglalóztam és meg is vettem. Akkor még nem is tudtam milyen jó választás is ez a motor! 45000km volt már akkor benne ami a többihez képest soknak tűnt de utólag belegondolva nem olyan sok ez csak a kereskedők azzal verik át a vevőket, hogy 9000-15000km re vissza tekerik az órákat! Elkezdtem használni munkára azért napi 120-150Km- ek bele szaladnak olyan 50000-nél el is tört a kuplung melletti ékszíjtárcsa! Elég mérges voltam, hogy nem olyan régen vettem és már is baja lett! Akkor még nem mozogtam olyan otthonosan a Kymco terén ezért nagyon nehéz volt hozzá alkatrészt szerezni! Sok idő volt a javítás főként az alkatrész beszerzés miatt! kb 1hónapot állt a motor akkor! Ahogy kész lett ismét munkába fogtam és egy teljes évig az olajcserén és a fékbetét cserén kívül mást nem kellett csinálni rajta utána volt, hogy eldurrant a hűtő kellemetlen volt de 1évig nyúztam várható volt, hogy valami elfárad egy idő után rajta! A hűtő cseréje után megint 1,5évig semmi nem volt vele hozzá teszem olyan kb 70000km-ment bele az ékszíjtárcsába amit én cseréltettem aztán megint eltört! Most már rutinosabban ment az alkatrész beszerzés is ebay-ről megrendeltem az alkatrészt 15nap alatt meg is jött Taiwanból! Most arra számítok, hogy megint vagy 1 1,5 évig hozzá sem kell nyúlni! Ennek a típusnak 2 apró nyűgje van még az egyik a kilométeróra jeladókábel az sajnos álandóan elszakad és bosszantó tud lenni arra még nem találtam megfelelő megoldást és aki nyúzza rengeteget számíthat rá, hogy az ékszíjtárcsa olyan 50000-70000KM-t bír max! Ezektől függetlenül nagyon elégedett vagyok vele mert nagyon ritkán hagyott cserben és az olajat nem eszi csak oda kell figyelni a 4000-5000km-es olajcserére Fékbetétet a hátsót szereti zabálni az olyan 5000KM az első 10000KM a gumikat hátulra olyan 10000-15000km elöl még akkor cseréltem mikor megvettem most már esedéges lesz mert van benne 75000KM! Összességében azt ki merem jelenteni, hogy a Kymco Downtown a kategória csúcsa és a leg megbízhatóbb nagyrobogó a piacon! Természetesen ezért vette mege a Kawasaki is ezt a modellt és adja el a J300-as ként! De a márka dicséreteként tudható be az is, hogy a BMW a c600-as robogóit is Kymco blokkal szerelik!

Én városi használatra és munkára is csak Kymcot fogok venni ha tehetem és főként olyan modellre cserélném le ezt ami ugyan ezt a teljesítményt tudja!

Hibalista

- 50000KM-nél eltört benne a kuplung meletti ékszíjtárcsa! 75000Ft
- 80000KM-nél eldurrant a hűtő benne 60000Ft
- 120000KM-nél egy újabb ékszíjtárcsa! Az ékszíjtárcsát 54000FT-ért vettem ebay-en plusz munkadíj 10000Ft volt.
-
-
- A javítási költség sajnons ha valami elmegy rajta drága mert nincs Kymco magyarországon de ebay-ről mindent be lehet szerezni hozzá! Persze nagyon drágán! De nem szokott gond lenni vele csak ha sokat használod egy két alkatrész elfárad benne!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Outlook Következő motorja? Downtown 300/350, People GTS 300, K-XCT 300
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.