A belvárosi roller
Szöveges ítélet
Kb. 20Km sem lehetett bent, amikor egy leállítást követően szerettem volna elindítani, az önindító forgott, a motorba zörgött valami, és az egész "blokk" úgy rászkódott, mint ami mindjárt kiszakad a helyéről. Tolhattam hattam hazáig. Még aznap kijött a szerelő (jó ismerős), megnézte, szétszedni nem akarta, mondta, hogy inkább majd a szervízben. 2 nap múlva autóval bevitték, szétszedték, majd fogadott a hidegzuhany. A tengelyen a sallangot tartó anya kilazult és elszabadultak a rajta lévő alkatrészek ("fogas kerék", kuplung tárcsa, röpsúly). Kiderült, hogy ez a gép már nem új gép volt, hanem futott már egy keveset, és egy másik szervíz szerelte már. A tengelyről a karmos részt teljesen ledaráták az elszabadult alkatrészek. Pár nap vakarózás, hogy mi legyen, majd döntöttek (Párom közbenjárásával, aki az értékesítő szalonban dolgozott), teljes motor csere, csak az én trepli lemezem és műszerfalam lesz áttéve az újra.
Ezzel azóta nincs semmi gond, átment a 200km-es szervízen, majd az 1000km-esen is gond nélkül. Amióta a folytás sincs bent, atóza kivállóan használható városban. Városon kívül viszont meghal! A végsebessége 60-65km/h, kamion szélárnyékában 70-ig emelkedik a mutató, hogy utánna mi van, nem tudom, mert jött a körforgalom, és fékezett a kamion.
A km órája pontos - lézeres radarkontrollal ellenőrizve.
Hibalista
- főtengely, "fogas kerék", kuplung tárcsa
Ide hordtam szervizbe
M Auto Szervíz Kft - de nem a cégen múlutt, hogy jó lett, inkább a szervizesen...
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |