50-es superbike
Szöveges ítélet
2006 januárjában vettem, addig a márka nevét sem hallottam, így voltak fenntartásaim, de az az égbemeredő piros segge annyira megfogott, hogy kötelezőnek tűnt megvenni. Mikor kigurultam a kereskedésből menni egy próbakört azthittem nyomban eldobom és sikítva hazarohanok, mert nem pörgött, lassú, tohonya volt, max 40-et ment, de az eladó megnyugtatott, hogy csak a fojtás miatt van, így belecsaptam. Nagy nehezen hazavergődtem vele, de csak 2 napig bírtam a tötymörgést, ezért elvittem fojtáskivételre, az eredmény: finom, dinamikus kis moci, persze nagyon vigyáztam rá, hogy 20 km-el ne nyúzzam halálra szegényt. Mára simán megy 72-75 km/h-t. Sok 50-es mocin ültem már, de ennek adagolható legfinomabban a gáz és a fék is. Földútra is sokszor viszem és zokszó nélkül tűri. A csomagtartójába simán befér a zárt sisakom. Gyanus nekem, hogy a kereskedésben az eladó saját használt Agility-jének az aksiját adták oda, mert 1 évig csak döglődött, pedig használtam. A csomagtartódobozt amit vele együtt vettem úgy rakták fel, hogy nem tudtam kinyitni az ülést, de egy fűrésszel megoldottam. Most télen állt egy jó 3 hónapot és lehet, hogy megharagudott rám, mert az istennek sem akart beindulni, de szerencsére csak egy gyertyacsrére volt szükség. Azóta is néha kicsit makacskodik. Összességében megéri az árát, habár ezért a pénzért már aprilia sr-t is kapni, de ez mégiscsak egy kymco!
Hibalista
- csak a gyertya aludt el
Ide hordtam szervizbe
kymco márkaszervíz
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |