A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » KTM

890 Adventure R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

VARG az ork kutya

Szöveges ítélet

Kitűnő futómű, semmitől sem jön zavarba, persze az R-es verzióról beszélünk. Az elejét akár útközben állíthatom, a hátsóhoz szerszámok kellenek.
Télire bütykös gumik vannak fenn, azokkal igazán jó terepes barangolásra, itt érdemes nem telitankolni a súly miatt. A gyári gumi terepen is, aszfalton is felejtős.
Nem vagyok fanatikus rajongó, de már valahogy ez a harmadik KTM-em. A típusválasztásnál: egyszerűen senkí más nem kínál ilyen vaddisznő menniakarást. Igaz, hogy kicsit darabos, igaz hogy a terhelésváltási reakciói kicsit túlzottak, igaz hogy tipikus, nyers, "KTM hangon" jönnek a mechanikai zajok a blokkból, de minden nyeregben töltött másodpercben vigyorogsz. Azonnali gázreakció, gondolkodás nélkül indul bárhonnan, bármilyen tempóról, és megy, megy, megy. ÉÉÉÉÉs mellé üvölt, hörög, röfög, visszadurrog a gyári dobbal is. Eszembe jutott egy hasonlat: olyan, mintha a gyűrűk urából egy varg (ork kutya), és egy malinois hibridje lenne. Vaddisznó, de mindig les, mindig ugrásra kész, várja a parancsot.
Hibátlan, nagyon durva, jól adagolható a fék. A dőlésszenzoros elektronika nekem áldás. Biztonságosnak érzem a kanyar ABS, és a kipörgésgátló miatt. Egyszer már megmentett egy csúnya zakótól kigyorsításnál. Ha nem veszi el az elektronika a tüzet, biztos megfektetem.
Hosszabb túrán az R-es kemény nyereg már feltöri a seggem, de az első három napig nincs gond. Viszont terepen egész kényelmesen hátra és előre lehet csúszni, ami fontosabb, mint a pihepuha kényelem.
A nyári gumikkal párhuzamosan felpattintásra kerül a túraplexi is.
Minden részletében minőségi motor, egyelőre elpuszítíthatatlannak érzem. Célszerszám a jobbik fajtából.
Aki nem szeret terepezni, a sima verzióval jobban jár. Megspórol fél millát mellé, alacsonyabban ül, kényelmes a nyereg, magasabb a szélvédő. Terepen és szerpentinen viszont megfizethetetlen az R-es plusz tudása.
Gyorsváltót mindenképp ajánlom, kis gyakorlás után nagyon szépen dolgozik.

Hibalista

- A TFT kijelző párásodik, tehát víz van benne.
- Gananciális javításra kaptam ígéretet, ami a chiphiány miatt egyelőre csúszik.

Ide hordtam szervizbe

KTM Kecskemét

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2021
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Beverly 500 Következő motorja? 1290 Super Adventure S
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.