Varacskos
Szöveges ítélet
Kocsi vagy Motor legyen?
Motor:D
Utálom az összes japán egyenletesen járó, unalmas, suhanó motort.
ezen látszik hogy motor nem egy lenyalt váza
Vagy európait akartam vagy amerikait;) ezekből is max V2
mivel a régi motorom egy tökéletes enduro volt ami megszerettette velem az ugrálást meg a fődön kanyargást ezért endurot akartam.
Ez megmutatta milyen játszva lehet menni többezer km ert betonon már nem használom annyira endurozására, pedig mind a kettőre tökéletes ezt csak a BMW 650Xchallenge tudja ezen kívül.
lehet rá venni elöl hátul puha túra ülést
meg 2 fém oldaldobozt meg textil tanktáskát
végsebesség 190 (max 170 el mentem)
utazó sebesség 130-140 (160is jo csak sokat fogyaszt)
APTC kuplung avagy visszaváltáskor nem csúszik meg a hátsókerék
63LE 3fokozatban állítható az ereje (az ülés alatt)
akarapovic al 70LE (nincs)HANGOS HÜLYESÉG
64Nm
kb 3 mp alatt van 100on
138kg
a tank hátul van(jobb súlyeloszlás, elöl jobban lehet mozogni)
érdemes megnézni a www.ktm.com on a minisite ját
LEGJOBB MOTOR
legjobb minőségben
a Dakar változat kb annyiba kulönbözik hogy nagyobb a tankja
meg a sok GPS hiányzik
ja és van KTM asistance INGYEN
Hibalista
- km óra beázott (garancia)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
