A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 250 Exc 2006 (249)

250 Exc 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Társ mindenben!!!(pét bajnoka folytatása.........)

Szöveges ítélet

Az előttem lévő ,,pét bajnoka" írás is tőlem származik,de mivel akkor a motorom még szinte új volt és most szívem szakad meg de eladtam(Laci használd egészséggel,tudom,hogy olvasod)!Az eltelt két év alatt mellettem volt jóban rosszban,Soha nem hagyott cserben,csak ment és végezte a dolgát.Nagyon jó motorok ezek az exc ktm-ek.Nevetséges a fentartása.Drágább a vételára,még használtan is mint egyes konkurens márkának,de talán nem véletlenül.Nekem bebizonyított a ktm miért hangoztatja mindíg a ,,Ready to Race" szlogent...
.......és hogy miért adtam el?Picit nagyobb motorra vágyom.Gondolkodtam 300-as hengerszett és hozzá való kütyük vásárlásán,de tulságosan is költséges lett volna ahoz képest amit eladáskor veszít értékéböl a mutatvány.Fogyasztása viccesen kevés,négy üteműeket megszégyenítően kortyolgatta a murcit,de ha oda húzta neki az ember,akkor nem habozott megindulni.Albert P. cimborám épített rá egy nagyon komoly verseny kiput amit következő gazdája is megörökölt.Sokkal markánsabban,spontánabbul reagál vele a motor minden körülmények között.Ha valaki ilyen motort vesz akkor egy kéményre be kell fizetni,megtérül a ,,pepsi" érzés miatt!

Hibalista

- Nem romlik el!
- Természetes kopásbol eredő csere-bere volt a 2 év alatt.
- Egy láncszett garnítúra.
- Pds rendeszerben az alsó csapágy
- Egy pár markolat.
- Egy darab új dugattyú.
- Bár ez egyik sem hiba,de páldázza a motor megbízthatóságát,hogy nem kell szerszámos ládát kérni karácsonyra.
-

Ide hordtam szervizbe

Nem hordtam szerelőhöz,kívéve a dugó cserénél,szépen bemérték mekkora is kell bele és mehetett tovább.Egyébként az általános karbantartásokon kívül nem romlott el rajta semmi.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3360
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 40 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.