Társ a kalandozásban
Szöveges ítélet
Kalandozásra,túrázásra, terepezésre, napi használatra vettem, akciósan, sok mérlegelés után. Kategóriájában a legjobb motornak tartják, nem hiába: könnyű, erős, szuper állítható futómű, sok elektromos extra. Nagy motorokhoz képest olcsón fenntartható.
Izgalmas vezetni, jó érzés kihajtani belőle a lelket, ilyenkor tartja is a lépést a nagyobb motorokkal kanyargós szakaszokon, mert kíválóan dönthető, hála a Duke alapoknak. Igazán elemében mégis a földutakon van, ott lehet igazán csapatni vele. Jártam már vele patakmederben, hegyi ösvényeken, sárban, sziklákon. Mindenhol elboldogul csak megkell ülni.
A nyereg viszonylag magas és széles, de kemény, egyeseknek kényelmetlen, tény, hogy szokni kell. Üléspozició kényelmes, állóv pozició max 175 centi magasságú sofőrnek jó, afölött kellenek kiegészítők, pl kormánymagasitás, alacsonyabb lábtartó. A gázreakció jó, fék kiváló, váltó silány, lóg a tengely, lehet rajta segíteni...
FuelX lite-ot ajánlom, sokat segít, alsó tartományban nyomatékosabb lesz, ritkábban fullad le. A pre mufflert ajánlom kiváltani egy csőre, mert nem tesz jót a hő a rugóstagnak, és amelett, hogy súlyt is megtakarítunk, hangja is lesz a mérgezett egérnek.
Kezdőknek, csajoknak, mindenes-terepes motornak, könnyebre vágyókank ajánlom. Mostani ellenfelei lehet jobb vételek: CFm 450MT, RE Himalayan450
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Nordica moto
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
én
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2023 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | ETZ 250 | Következő motorja? | Tuareg 660 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
