A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » KTM » 690 Duke R (690 cm3)

690 Duke R (690 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerpentinek ördöge

Szöveges ítélet

A motor kiváló arra a célra, amire készült. Kanyarvadászatra.. Ha nem kell 14o-nél jobban menni, akkor elég sok motort megkajál a szerpentinen. Könnyed, könnyű (16o kg körül) és agilis. Meg kell szokni a se-se üléspozíciót.. Nem is sumo, nem is naked, valahol közte. Lelógósan kicsit jobb vezetni ,mint endurosan. Nyomatékból elmegy elég jól.. 16o-as hátsóval jól fordítható és tényleg csak egy gondolat a kanyarodás. Városban nem motorozok, szóval arról max. annyit ,hogy jön-megy. Az állítható futómű egy óriási előny, elől hátul oda vissza csill. és előfeszítés. Keményre hangolva (8o% a kemény oldalon) nagyon jól tartja az ívet.. ha felpuhítod, átmegy túraenduroba ( nekem ez nem fekszik )
Szervízigény... , hát KTM.. kinél mi jön ki. Nálam szerencsére csak a himba, az is egy erőltetett menet miatt (folyamatos 18o km/h, amit nem szeret), de szelephézagot sem néztem 2o ezer km-n keresztül ami óriási hiba volt. Ha ezt megtettem volna, nincs a himba hibásodás. A gyári üléshuzat egy vicc, ezt át kell nyergelni mindenképp, mert csúszik.. Áttételezni nem érdemes, mert elfogy a kevés végseb is.. Jó ahogy van..
Emellett van egy gyújtástérkép kapcsoló, ami ha jól tudom 6 állású. Tune Ecu szoftverrel lehet állítgatni mindent, gázállást, stb. injektor térképet. Ha veszel rá tuning kiput, érdemes a hozzá való pakkot letölteni. Házilag meg lehet tweakelni az egészet egy laptoppal. Gyertyából iridiumost és jó fajtát, mert hozzátesz sokat ,illetve 71oo alá nem menni (hiába okoskodnak hogy félsynth, te csak rakj bele fullsynthet, mint MINDEN motorba).. 1oo-as Vpowerrel kell menni vele és 1.8-1.9 hátul, 2.o elől nyomással (ha nem vagy nagyon nehéz)
A felhasználási cél miatt érdemes valami Rosso Corsa vagy afölötti gumit rátenni, de ez már egyéni preferencia. Kakucsra , Eurora kiváló, efelett kevés.. Nem szeret utazni, vág a szél és recseg meg ráz.. ezzel szerpentinezni kell, nem túrázni. Nem túramotor, egyáltalán.

Hibalista

- Szelephimba

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2010
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.