Szerpentinek ördöge
Szöveges ítélet
A motor kiváló arra a célra, amire készült. Kanyarvadászatra.. Ha nem kell 14o-nél jobban menni, akkor elég sok motort megkajál a szerpentinen. Könnyed, könnyű (16o kg körül) és agilis. Meg kell szokni a se-se üléspozíciót.. Nem is sumo, nem is naked, valahol közte. Lelógósan kicsit jobb vezetni ,mint endurosan. Nyomatékból elmegy elég jól.. 16o-as hátsóval jól fordítható és tényleg csak egy gondolat a kanyarodás. Városban nem motorozok, szóval arról max. annyit ,hogy jön-megy. Az állítható futómű egy óriási előny, elől hátul oda vissza csill. és előfeszítés. Keményre hangolva (8o% a kemény oldalon) nagyon jól tartja az ívet.. ha felpuhítod, átmegy túraenduroba ( nekem ez nem fekszik )
Szervízigény... , hát KTM.. kinél mi jön ki. Nálam szerencsére csak a himba, az is egy erőltetett menet miatt (folyamatos 18o km/h, amit nem szeret), de szelephézagot sem néztem 2o ezer km-n keresztül ami óriási hiba volt. Ha ezt megtettem volna, nincs a himba hibásodás. A gyári üléshuzat egy vicc, ezt át kell nyergelni mindenképp, mert csúszik.. Áttételezni nem érdemes, mert elfogy a kevés végseb is.. Jó ahogy van..
Emellett van egy gyújtástérkép kapcsoló, ami ha jól tudom 6 állású. Tune Ecu szoftverrel lehet állítgatni mindent, gázállást, stb. injektor térképet. Ha veszel rá tuning kiput, érdemes a hozzá való pakkot letölteni. Házilag meg lehet tweakelni az egészet egy laptoppal. Gyertyából iridiumost és jó fajtát, mert hozzátesz sokat ,illetve 71oo alá nem menni (hiába okoskodnak hogy félsynth, te csak rakj bele fullsynthet, mint MINDEN motorba).. 1oo-as Vpowerrel kell menni vele és 1.8-1.9 hátul, 2.o elől nyomással (ha nem vagy nagyon nehéz)
A felhasználási cél miatt érdemes valami Rosso Corsa vagy afölötti gumit rátenni, de ez már egyéni preferencia. Kakucsra , Eurora kiváló, efelett kevés.. Nem szeret utazni, vág a szél és recseg meg ráz.. ezzel szerpentinezni kell, nem túrázni. Nem túramotor, egyáltalán.
Hibalista
- Szelephimba
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
