A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 640 Lc4 Supermoto 2003 (625)

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Probáld ki, és nem szállsz le "Róla" soha többet...

Szöveges ítélet

Első motorom egy Suzuki AN 400 Burgman volt, nem volt rossz, megjártam vele Norvégiát is, csak hát kezdett lassú lenni. Utána gondoltam lépek egy nagyot és vettem egy 1 éves Yamaha FJR-1300-ast. A sebességel és a kényelemmel nem volt gond, elvitt bárhová, csak a súlyával volt "némi" problémám, 270 kg volt szárazon.... Mivel már kevesebbet jártunk túrázni és tényleg nehézkes volt a Yamahával a városban közlekedni, valamint szerettem volna már "bohóckodni" is a motorral, ezért gondoltam lecserélem. Egy motorkereskedő ismerősöm, ajánlott egy motort, a KTM 640 LC4 Supermoto-t. 2004 decemberében meg is vásároltam, gondolván kibrobálom már milyen is a Supermoto-s érzés. Az első benyomásom furcsa volt a nagy túragépem után, de hamar megszerettem az új motoromat. A bejáratás sem volt igazán bejáratás, mert kb. a 300-ik km-től már "nyélen" közlekedtem vele, de semmi problémát nem jelentett a motornak ez. Az első kötelező szerviznél feltetettem rá egy LeoVince dobot és a szervizes "kinyitotta" a rendszert. Mi még otthon a biztonság kedvéért kicseréltük az első fogaskereket is egy 1-el nagyobbra. Na ezután, mintha egy "versenygépre" szálltam volna fel, iszonyatosan megindult, és a hangja meg... Hmmm... :) A horvátországi túrán a rázkodástól eltört a dob tartója, de ezt hamarjában gumipókkal korrigáltuk! A gyárilag szerelt Pirellik hibátlanul tapadtak minden körülmények között, még az Euro Ring-en is! A túrázásra feltettem egy nagy dobozt hátulra és így nem volt gond a csomagommal sem!! Összeségében nekem nem volt soha gondom vele, mindig elvitt mindenhova, városban nincs jobb és "kerekezgetni" is tökéletes!!! Egy évben pedig egy két túrát kibír vele az ember hátsója!!! :)

Hibalista

- A km óra vezetékjét kellett cserélni, mert nem mutatta a sebességet, amúgy más hibája nem volt!

Ide hordtam szervizbe

A Pardi Motorsport-ba a Váci úton szervizeltettem, az Anti-t keressétek. Gyors, pontos, szakszerű!!!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Ócsán a KTM Ócsánál is volt egyszer kötelező szervizen, mert az Anti szabadságon volt a Pardi Motorsport-ból és nekem meg mennem kellett egy hosszabb túrára, itt is gyorsak és szakszerűek voltak!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.