Probáld ki, és nem szállsz le "Róla" soha többet...
Szöveges ítélet
Első motorom egy Suzuki AN 400 Burgman volt, nem volt rossz, megjártam vele Norvégiát is, csak hát kezdett lassú lenni. Utána gondoltam lépek egy nagyot és vettem egy 1 éves Yamaha FJR-1300-ast. A sebességel és a kényelemmel nem volt gond, elvitt bárhová, csak a súlyával volt "némi" problémám, 270 kg volt szárazon.... Mivel már kevesebbet jártunk túrázni és tényleg nehézkes volt a Yamahával a városban közlekedni, valamint szerettem volna már "bohóckodni" is a motorral, ezért gondoltam lecserélem. Egy motorkereskedő ismerősöm, ajánlott egy motort, a KTM 640 LC4 Supermoto-t. 2004 decemberében meg is vásároltam, gondolván kibrobálom már milyen is a Supermoto-s érzés. Az első benyomásom furcsa volt a nagy túragépem után, de hamar megszerettem az új motoromat. A bejáratás sem volt igazán bejáratás, mert kb. a 300-ik km-től már "nyélen" közlekedtem vele, de semmi problémát nem jelentett a motornak ez. Az első kötelező szerviznél feltetettem rá egy LeoVince dobot és a szervizes "kinyitotta" a rendszert. Mi még otthon a biztonság kedvéért kicseréltük az első fogaskereket is egy 1-el nagyobbra. Na ezután, mintha egy "versenygépre" szálltam volna fel, iszonyatosan megindult, és a hangja meg... Hmmm... :) A horvátországi túrán a rázkodástól eltört a dob tartója, de ezt hamarjában gumipókkal korrigáltuk! A gyárilag szerelt Pirellik hibátlanul tapadtak minden körülmények között, még az Euro Ring-en is! A túrázásra feltettem egy nagy dobozt hátulra és így nem volt gond a csomagommal sem!! Összeségében nekem nem volt soha gondom vele, mindig elvitt mindenhova, városban nincs jobb és "kerekezgetni" is tökéletes!!! Egy évben pedig egy két túrát kibír vele az ember hátsója!!! :)
Hibalista
- A km óra vezetékjét kellett cserélni, mert nem mutatta a sebességet, amúgy más hibája nem volt!
Ide hordtam szervizbe
A Pardi Motorsport-ba a Váci úton szervizeltettem, az Anti-t keressétek. Gyors, pontos, szakszerű!!!!!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ócsán a KTM Ócsánál is volt egyszer kötelező szervizen, mert az Anti szabadságon volt a Pardi Motorsport-ból és nekem meg mennem kellett egy hosszabb túrára, itt is gyorsak és szakszerűek voltak!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
