Osztrák legó
Szöveges ítélet
Az én motorom 2001-es fekete blokkos. Nem tudom hány kilóméter van benne mert elromlott az óra, képtelenségeket mutat, és nem méri a kilómétert.
Imádomahogy ahogy a motor leadja a nyomatékot, ahogy durrog mikor elengedem a gázt, és ahogy elcsúszik keresztbe a motorféktől az aszfalton. Egykerekezni gyerekjáték vele. És nem sok ilyen szaladgál az utakon /vajon miért? /
A telók tökéletesek, még 150-nél sem szitál be földúton,
aszfalton 175 a vége, sárba 130, hóba 110.
A motor gyakorlatilag törhetetlen, milliószor dobtam már el, karcolások vannak rajta, de bukás miatt még nem cseréltem semmit.
Hátránya, hogy nehéz, egy egyhengereshez képest. Mivel ez adventure tulajdonképpen jó mindenre, de igazán sehol sincs elemében, talán egyenes földúton. messzire sohasem mertem menni vele, mert sokszor futón kellett hazahozni. Nagyon drága hozzá az alkatrész!!!!!!!!!!!!!!! És direkt, a szabványtol kicsit eltérő, nehogymár máshól árába hozzájus és ne tudjanak jól lehúzni.
Összegezve,amikor megy akkor bassza a világot, persze kell hozzá kis bátorság és gyönyörű íveket lehet rajzolni, a buszmegállóban várakozók nagy örömére mert kicsit orrnehéz. Én igazából szerettem, de nagyon megterhelő anyagilag.
Ja és a fogyasztás egyszer régen egy túrán 4-5 körül volt, azóta sem igazából nem is mértem,de ha az ember ráül megbolondul, és 10 alatt terepen tuti nem jön ki /lehet még aszfalton sem, lánckerék méretétől is függ/. És persze az olajcsere 5 ezrenként, bennevan kb 15-be.
Hibalista
- 2x henger, 2x dugó gyűrű, kuplung, 5. váltófogaskerék, hengerfej, kuplung alatti csapágy, hátsókerék csapágyak, néhány vezeték, tripmaster /műszerfal a fordulatszámmérőt kivéve/, aksi többször is, önindítómotor, önindító szabadonfutója, berúgókar, és persze rengeteg lánc lánckerék és gumi,levegőszűrő, fékbetét. És még sok apróság, pl.egyszer a két kipufogó csonk közötti kis eldugaszolást lőtte ki /esztergáltattam acélból/. Valamit biztos kihagytam, bocsi. Ja még elsőtelószimeringek, kb. évente egy pár. A rendszám nem gyári alkatrész, mindig leesik, sokáig egy hátizsákon hordtam.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szoktam legózni vele. nincs olyan alkatrésze ami ne lett volna a kezemben.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
