A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 640 Lc4 Adventure 2006 (625)

640 Lc4 Adventure 2006 (625) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Osztrák legó

Szöveges ítélet

Az én motorom 2001-es fekete blokkos. Nem tudom hány kilóméter van benne mert elromlott az óra, képtelenségeket mutat, és nem méri a kilómétert.
Imádomahogy ahogy a motor leadja a nyomatékot, ahogy durrog mikor elengedem a gázt, és ahogy elcsúszik keresztbe a motorféktől az aszfalton. Egykerekezni gyerekjáték vele. És nem sok ilyen szaladgál az utakon /vajon miért? /
A telók tökéletesek, még 150-nél sem szitál be földúton,
aszfalton 175 a vége, sárba 130, hóba 110.
A motor gyakorlatilag törhetetlen, milliószor dobtam már el, karcolások vannak rajta, de bukás miatt még nem cseréltem semmit.

Hátránya, hogy nehéz, egy egyhengereshez képest. Mivel ez adventure tulajdonképpen jó mindenre, de igazán sehol sincs elemében, talán egyenes földúton. messzire sohasem mertem menni vele, mert sokszor futón kellett hazahozni. Nagyon drága hozzá az alkatrész!!!!!!!!!!!!!!! És direkt, a szabványtol kicsit eltérő, nehogymár máshól árába hozzájus és ne tudjanak jól lehúzni.
Összegezve,amikor megy akkor bassza a világot, persze kell hozzá kis bátorság és gyönyörű íveket lehet rajzolni, a buszmegállóban várakozók nagy örömére mert kicsit orrnehéz. Én igazából szerettem, de nagyon megterhelő anyagilag.
Ja és a fogyasztás egyszer régen egy túrán 4-5 körül volt, azóta sem igazából nem is mértem,de ha az ember ráül megbolondul, és 10 alatt terepen tuti nem jön ki /lehet még aszfalton sem, lánckerék méretétől is függ/. És persze az olajcsere 5 ezrenként, bennevan kb 15-be.

Hibalista

- 2x henger, 2x dugó gyűrű, kuplung, 5. váltófogaskerék, hengerfej, kuplung alatti csapágy, hátsókerék csapágyak, néhány vezeték, tripmaster /műszerfal a fordulatszámmérőt kivéve/, aksi többször is, önindítómotor, önindító szabadonfutója, berúgókar, és persze rengeteg lánc lánckerék és gumi,levegőszűrő, fékbetét. És még sok apróság, pl.egyszer a két kipufogó csonk közötti kis eldugaszolást lőtte ki /esztergáltattam acélból/. Valamit biztos kihagytam, bocsi. Ja még elsőtelószimeringek, kb. évente egy pár. A rendszám nem gyári alkatrész, mindig leesik, sokáig egy hátizsákon hordtam.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szoktam legózni vele. nincs olyan alkatrésze ami ne lett volna a kezemben.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.