olcsón megkapható nagy élményt nyújtó bivajerős gép
Szöveges ítélet
a motor megvétele után teljesen fel kelletem ujitani mert a hajtókarcsapágy tűgörgője kiesett és felszántott mindent, dehát egy crosmotor már csak ilyen, ha használva van akkor kopik. A felujitás 86 ezrembe fájt, de azóta megy mint az álat, nem kérdez vissza gázhuzáskor amikor a power kinyit elszabadul a pokol, igaz nekem a henger le van köszörülve hogy a dugó teljesen sikba járjon, ezzel meg van növelve egy kicsit a kompreszió. a rugózása nem hittem volna hogy ennyire jó egy 93-97 között gyártot motornak ( a pontos gyártási évet nem tudom akitől vettem azt mondta hogy 97 es ) na szóval az első nagyobb ugratásnál készültem arra hogy teló kopp zacsi hopp, de észre sem vettem hogy földetértem olyan jól csillapit, a telók nagy előnye hogy nem kellet csavarhúzot cipelni magammal az állitásához hanem kézzel tudom állitani. a hangja egy kicsit vad, amióta megvan azóta a szomszédok nagy kedvence vagyok pedig az utcáből kifele nem nagyon szoktam huzni mert még hideg, befelé meg olyan gyorsan jövök hogy amire feleszmélnének már le is állitom :) Tehát én ezzel a motorral nagyon meg vagyok elégedve. ajánlom olyanoknak akik olcsón akarnak jó motort venni, de azok ne vegyenek ilyet akik nem nagyon motoroztak elötte terepmotorral, mert tud meglepetéseket okozni!
Hibalista
- első teló, hajtókarcsapágy, henger, dugó
Ide hordtam szervizbe
saját magam
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 93 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 20 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
