A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 990 Adventure Abs 2006 (999)

990 Adventure Abs 2006 (999) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

No limit bike

Szöveges ítélet

Valójában egy 950 Adventure-ról van szó, de a listában nem szerepel.
Szóval szenzációs gép, bejártam vele Albániát, Montenegrót, Ukrajnát, Boszniát csak hogy az izgalmasabbakat említsem. Hegyeket, síkságokat, tengerpartot. A Nyugat Európai helyekről nem beszélek, mert az sima ügy, semmi kihívás, mindenki arra megy.
Tehát mindegy, hogy milyen minőségű út van a kerekek alatt, aszfalt, murva, döngölt vagy makadám, lehet menni a cél felé. Simán pakolható, két személy plusz a cuccok. Még nem tudom hol vannak a korlátai. A kényelméről annyit, hogy többször mentem egy nap alatt 1000 km feletti távolságra, egy-másszor két személlyel is. Úttartása megfelelő, erőlködés nélkül tud terhelten 160 -as utazót és akkor még van benne tartalék. Meghibásodás eddig csak egyszer fordult elő, most a teszt írásakor 39500 km-nél vittem szervizbe, (ezért kapott 9-et a megbízhatóságra) mivel az alsó kuplung munkahenger folyatta az olajat. Nem vált üzemképtelenné, "okosan" kitartott míg gondos kezek megjavítják. 42300km-nél az első láncszett csere. Itt meg kell említenem, hogy egy automata láncolajozó van a gépen, téli-nyári olajjal használtam évszknak megfelelően.
Az úttalan utakon való közlekedés nem telt el nyomtalanul, most a 45 ezres nagyszerviz alkalmával az első felnit görgőzni kell. A futott km alatt, most került fel a 3. első gumi. A 4. hátsógumi 49 ezernél került fel. Most az 52500 -as szerviz is megvolt, eddig más gondom nem volt vele.
Tömören: el vagyok ragadtatva a kvalitásaitól!
Ugye azt kérik, hogy említsek meg rossz tulajdonságait is. Nos lehet, hogy maximalista vagyok, de az az alsó kuplung munkahenger meghibásodás kicsit megrendítte a bizalmamat. Viszont meg kell említenem, hogy a vidéki szervizekben könnyen elfeledkeznek a kuplunghidraulika olaj cseréjéről.

Hibalista

- Alsó kuplung munkahenger,39500km-nél.

Ide hordtam szervizbe

Ocsa

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Ajka, Veszprém

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.