Majdnem tökéletes...
Szöveges ítélet
Ez a sokadik motor az eletemben. Harom motor kozul valasztottam ki ezt, a masik ketto a Speed Triple es az MV Agusta Brutale volt. A tesztmotorozas utan gondolkodas nelkul erre a motorra tettem le a voksom annak ellenere, hogy ez a legkevesbe szep a harom kozul...a vezetes elmenye nagyon meggyozo. Hihetetlenul preciz iranyithatosag, nyomatekos blokk, kivalo fekek jellemzik ezt a tipust. Igazi kanyarvadasz, avatott kezekben sportmotorok nem rugnak labdaba mellette. Mivel tobbnyire hegyi, kanyargos utakon motorozom, a viszonylag alacsony vegsebesseg ( 145mph ) nem zavaro, meg hosszu egyenes uton sem; itt inkabb a szelvedelem hianya a limitalo faktor. 110mph felett igencsak kapaszkodni kell a nagy szelnyomas miatt.
Az ules nem tul kenyelmes, bar ezen lehet javitani, ha utangyartottra csereljuk ki a gyarit, ezek kozul is a Renazco ulese a legjobb.
Fogyasztasat sohasem mertem, de egy tank benzinnel korulbelul 150 merfoldet birok megtenni.
Egyetlen komoly kifogasom van evvel a motorral kapcsolatban, az pedig az ara, foleg azok utan, hogy a napokban alkalmam volt kiprobalni a Ducati Hypermotardot ami majdnem $3000-el kevesebbe kerul es igen-igen jo motornak tunik.
Hibalista
- Nyomatekszabalyzo az oninditomotorban.
Ide hordtam szervizbe
Pro-Moto, Woodstock, GA
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
