A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 250 Sx 2006 (249)

250 Sx 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kecses erőgép

Szöveges ítélet

Van benne kakaó elég, teljesen más a karaktere mint az előző suzukim és kawasakim, ez egyenletesebb azokhoz képest, persze nem kell elfelejteni hogy ez 2T. Fordulaton észnél kell lenni, sőt mindig. A futóműve fényévvel jobb mint az előző motorjaimnak volt, csak jó ez a WP. A fékek is hatásosak, bár a hátsót úgyis ritkán használom. Vázilag olyan mintha egy magas 125 ös lenne, jó elosztással, a haverom szerint mint egy Camping bicikli. Nekem bejön minden porcikája, motor,váz, futómű,fék. Ha kicsit elrontottad a guminyomást, akkor furcsán becsuklik az eleje, versenyzők szerint be lehetne jobban állítani a futőművét, én nem tudtam. 4ben simán feljön egykerékre, ha úgy ülsz, 5-ikig végig húzze a csíkot, legyen aszfalt vagy föld út. Én imádom vele a tempós húzós kanyarokat, inkább endurocrossra használtam, 3-4 teligáz fordulással, az megy neki nagyon. Nagyon jó motor. Aki komolyan akar vele nyomulni, kösse fel, ha tekered neki nem kegyelmez, másnap tuti leszakad kezed lábad, he nem húzod neki az érezhetően nem szereti.

Hibalista

- A szokásos dumákhoz képest semmi, mert ugye a csapból is az folyik hogy a KTM szétpereg. Én pont egy véletlen folytán kötöttem ki ennél a márkánál, mert meguntam a suzukim durcáskodását, és milyen jó csere volt. Gumi az ugye minden mennyiségben, de hát melyik ilyen motorra nem kell. Kuplung kicsit zörög, de hát az új is ilyen, aki nem tudja megijedhet. A hátsó kerékben a csapágyakat kellett cserélni, meg fékbetétet elől hátul de ez ugye normális. A szervizek árai elfogadhatóak a japán ellenfelekéhez képest, meg 3 nap alatt bármi itt van ami kell.

Ide hordtam szervizbe

SAját magam
Minden ősz és tavaszzal darabokra szedtem, minden porcikáját átzsíroztam, olajoztam, megtakarítottam, az összes csavart áthúztam. Sosem hagyott cserben, és nem kellett nagy dolgokat csinálni rajta.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.