A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 640 Duke Ii 2006 (625)

640 Duke Ii 2006 (625) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kanyarfaló rosszcsont - a szerelem

Szöveges ítélet

A többi ítéletben olvasott jó tulajdonságokat én is mind leírhatnám, tehát igazi élménymotor, országúton, szerpentinen, városban egyszerűen páratlan. Igazi kanyarvadász a gép, és valóban arra késztet, hogy "rosszalkodj" vele. ( a legkiválóbb futómű alkatrészekből építkezik, ez érezhető is) A hangja gyönyörű, és megóv a figyelmetlen autósoktól. Tény: nem túramotor, ennek ellenére gyakran tettem meg vele egy huzamban több száz kilómétert, persze azért hogy eljuthassak egy-egy kiváló szerpentinhez, de mindig megérte, sosem hagyott cserben, és a hazafele vezető hosszú út is élmény volt vele. Mert az ember a szerelméért hajlandó kompromisszumokra, én simán vállalhatónak tartom a rezgéseit ( a másoknál leírt segédváz repedés nálam nem jelentkezett soha, hátsó izzóból pedig 24 V-os kell és az nem ég ki állandóan ). A szervizigényességről: semmivel nem szervizigényesebb a motor mint bármely más japán motor, a sok ellenkező vélemény ellenére ezt bátran állatom (mivel nem ez az első Duke-om, és a baráti társaságban is több ilyen gép van), az alkatrész sem drágább hozzá, mint más ilyen teljesítményű motorhoz, és ha van hozzá egy kis affinitásod, és a megfelelő javítási kézikönyv, viszonylag könnyen szerelhető. A kopó alkatrészeken kívül nálam semmilyen extra meghibásodás nem történt, ha gondosan karbantartod bármeddig elmegy. És a megfelelő gumiválasztással a tapadás és az elkoptatott gumi mennyisége is jó arányba hozható. Ha kell a 170-es sebességet is bírja, de a szélvédelem hiánya miatt országúton 130-140 között a legjobb vele. A teljesítménye hiába kevesebb mint sok 100 egynéhány lóerős japán sornégyesnek, az elérhető élmény mégis vetekszik azokéval, az egykerék a stoppie, a helyben megfordulás, a kanyarban keresztbe csúszás csak tőled függ, a motor bármikor képes rá, csak nőlj fel a feladathoz ;) Erre a gépre mindig büszke leszel bárhol is támasztod le, le nem találkozol vele minden sarkon, és nem is megy ki a divatból 2 év alatt, még ma is megbámulják az emberek, és az hogy nem terjedt el nagyobb számban csak annak köszönhető hogy az emberek nem ismerik, és azt gondolják 100 lóerő alatt nincs élmény. Pedig ha ezt a Duke-ot maximálisan ki tudod használni, és a kanyarból teli gázzal egykeréken, vagy keresztben tudsz kijönni akkor elmondhatod, hogy úgy játszol rajta mint egy hangszeren;) és a magad módján te is művésszé válsz!;)

Hibalista

- a kopó alkatrészeken kívül gyakorlatilag semmi

Ide hordtam szervizbe

én szereltem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.