A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 640 Lc4 Supermoto 2003 (625)

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Gőzkalapács

Szöveges ítélet

Aki végsebesség hajhászásra vagy kilóméter ezreinek motorozására vágyik az ne is olvassa tovább."Ez nem arra való" szokták mondani...Mocskosul élvezem a városban ahogy az emberek megrémülnek,csodálkoznak,nevetnek,szídnak,tisztelnek.De mindegyik várja,hogy mutassak valamit.Ezzel lehet.Ahogy érkezek a lámpához visszafele gangolgatva a kipufogó , mint egy kisebb háború úgy szól a motorból.Szörnyű egy szerkezet.Szóval feltünés nélkül nem igazán lehet vele végigmenni az utcán.Ha kivisszük valami jó éles,szűk kanyarokkal megáldott szakaszra , hát ott kezdődik az öröm.A motor dönthetősége korlátlan.Csak is a gumik szabnak határt.Jó a gyári Pirelli MT 60 R is.Pótkeréknek.Az igazán tempós kanyarokhoz én a Continental ContiForce SM-et ajánlom.Egy baj van , hogy 5000km után a hátsó gumim igencsak elhasználódott.Ez használat függő.Úgyhogy mos kénytelen voltam felrakni hátra egy Conti RoadAttack-ot.Ez elég jól bírja,jól is tapad.Meglepően jó,bár nem Supermoto gumi.Ezt azért észre lehet venni rajta faroláskor.A futómű egy kis hangolás után már mindent tud.Nagyon könnyed irányíthatóságot tesz lehetővé.A kézvédőt ajánlom minden tulajdonosnak,nagyon jó védelmet nyújt.A gyári pufó iszonyatosan lefolytja a motort.Én egy JL racing dobot választottam ami +3le ,+0.5-1 NM teljesítménynövekedést eredményezett.Az első lánckerekemet egy 16 fogasra cseréltem.Ezekkel az apró módosításokkal már igen megváltoztak a menetteljesítmények.Talán ez az LC 4 a legkiforottabb erőforrás.Viszont kényes.Szervízintervallumot szigorúan betartani és még egy Dakart is meg lehetne vele nyerni...Szóval aki ilyen motort akar venni és ezért olvassa az ítéletet,én lebeszélném róla.Minek akar adrenalin függővé válni...

Hibalista

- A legnagyobb probléma a 2005 előtti LC 4 blokkal a szabadonfutó.Ezt nekem is cserélni kellett 8200 km -nél.(garancia)Volt egy kis olajszivárgás a szelepdekli környékén,ami szintén KTM betegség.Egyébként semmi.

Ide hordtam szervizbe

Herold´s motor.KTM márkaszervíz+kereskedés.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (2) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6200
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.