A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm

LC4 640 SM Prestige 2005 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy szerelem vége

Szöveges ítélet

Régi álmom vált valóra, amikor ezt a gyönyörű motort megvettem, kevés km-rel, kitűnő állapotban. Eleinte szokatlan volt a nagy vibráció, de később már fel sem tűnt. Nagyon vegyesen használtam, hosszú túrákra, boltba kenyérért, városban, cross-pályán, aszfalt-pályán és "huligánkodásra" is. Élvezetesen lehetett vele mindenhol motorozni, könnyű vele egykerekezni, stoppiezni, ugratni és nagyon lehet dönteni. Az első fékkel nem voltam megelégedve, lehet kicsit megégtek a tárcsák, és ezért nem fogtak olyan erősen. Mindig minden szükséges ápolást megkapott, rendszeresen volt tisztítva a légszűrő, cserélve az olaj-olajszűrő, és a legjobb olajakat vettem bele. Soha nem egykerekeztem vele több 100 métereket és mindig ellenőrizve volt az olajszint. Végsebessége 170km/ó körüli.
Először az egyik himbagörgő állt meg a hengerfejben ledarálva a vezérműtengelyt, itt mindent cserélni kellett. Pár ezer km után, aztán a motor furcsa hangot kezdett adni. A hozzá értő szerelő szétszedte, és kiderült, hogy a dugattyú csapszeg kopott el, egyben a hajtókarcsapágyakat is cserélték. Ez a blokk teljes széthúzásával járt.
Nemsokkal ezután az egyik kanyarvadász túrám alkalmával recsegő-ropogó hang kíséretében a szabadonfutó ment tönkre (típushiba), úgy, hogy a generátor is megsérült. Lábon haza sem lehetett menni a motorral. A generátorról rézdarabok kerültek a blokkba, ami nem mágnesezhető, viszont bármikor eltömíthet egy olajjáratot, olajfúvókát. Tehát a blokkot megint szét kellett teljesen szedni és kitisztítani. Mindezek után eladtam, mert rengeteget kellett javításra költeni, többet volt szervizben a motor, mint utcán. Örökké bennem volt a félsz, hogy mi romlik el legközelebb és így nem lehet felhőtlenül motorozni, pláne nem hosszabb útra indulni. Végül az új tulaj totálkárosra törte.
A váz, a futómű és a fékek nagyon strapabíróak, többször estem a motorral és semmi nem tört el. Viszont a motorblokk szervizigényes. Gyakran kell szelephézagot ellenőrizni- állítani, figyelni kell, hogy légtelenítve legyen az olajrendszer, stb. Aki igénytelen motorról álmodik NE ilyet vegyen, mert emellett az ember megtanul motort szerelni! Viszont cserébe nagyon szép, vagányan, technikásan lehet motorozni, és még a lányok is élvezni fogják a hátsó ülés vibrációit.

Hibalista

- - Hajtókarcsapágy, dugattyúcsapszeg - - Szabadonfutó - - Szelephimbagörgő, vezérműtengely - - Féktárcsa

Ide hordtam szervizbe

Az évek során több szerelő dolgozott a motoron, mindegyik ügyesen végezte a munkáját.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (4) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? XT Következő motorja? VTR
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.